امتیاز
5 / 4.4
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
120,000
10%
ت 108,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب قرار بی قرار، به قلم فاطمه سادات افقه(نویسنده کتاب) به روایت داستان هایی از شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده، از زبان آشنایان و دوستان شهید با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون می‌پردازد. او آبان ماه سال 1394 روز تاسوعا در عملیات محرم در حومه حلب به شهادت رسید.

خلاصه کتاب قرار بی قرار

به رزمندگان افغانستانی مدافع حرم، فاطمیون گفته می‌شود و همراهی مصطفی با فاطمیون روایت عجیبی دارد.
همسر مصطفی نقل می کند که مصطفی توانایی عجیبی در یادگیری زبان و تقلید لهجه ها داشته است. در واقع داستان مصطفی اینگونه است که او ریش هایش را کوتاه می‌کند و به مشهد می‌رود و زمانی که با مسئول اعزام هم صحبت می‌شود می‌گوید که یک افغانستانی است.

مصطفی بیشتر از 2 سال در مناطق مختلف سوریه درگیر نبرد با جریان تکفیر بود. و دست آخر به آرزویش که دیدار محبوب بود نائل آمد و عند ربهم یرزقون شد.
این کتاب داستان هایی را از نزدیکان و دوستان ایشان روایت می کند.

هر کسی او را می دید دیگر نمی توانست به راحتی از او دل بکند. مصطفی قانون جذب را خوب بلد بود. می دانست چه کار کند تا یکی را جذب بسیج و دم و دستگاه امام حسین (ع) کند. پدرش می گفت: «مصطفی به مادرش گفته شما دعا کن من موثر باشم، شهید شدم یا نشدم مهم نیست!»

کتاب قرار بی قرار pdf

دانلود رایگان پی دی اف کتاب قرار بی قرار با نصب نرم افزار فراکتاب برای مدتی محدود در اختیار شماست و پس از اتمام این مدت محدود باید کتاب را خریداری نمایید. دانلود کتاب قرار بی قرار pdf جداگانه در فراکتاب ممکن نیست.

متن کتاب قرار بی قرارمتن قرار بی قرار

شهید مصطفی صدرزاده

بخشی از متن کتاب قرار بی قرار

بعد از شهادت شهید قاسمی دانا شور و ولولۀ خاصی در مشهد به پا شد. خیلی دلم می خواست بروم سوریه و مدافع حرم شوم. به هر دری زدم تا از طریق سپاه وارد شوم؛ اجازه ندادند.
مجبور شدم از گذرنامۀ افغانستانی استفاده کنم و در قالب نیروهای لشکر فاطمیون، سال 1393 راهی سوریه شوم و جزئی از گردان عمار باشم. 

برای اولین بار سیدابراهیم را در آنجا دیدم. محل اقامت ما در یک مدرسه بود. هر کلاس برای ده، دوازده نفر گنجایش داشت. بعد از چهار، پنج روز آنقدر شیفتۀ صمیمیت و نورانیت سید شدم که دلم طاقت نیاورد. یک گوشه ای گیرش آوردم و گفتم: «سیدجان می خوام یه چیزی بگم! »

نگذاشت ادامه بدهم، بلافاصله گفت: «میدونم ایرانی هستی! » خیلی از زمان آشناییمان نگذشته بود که رفتارهای سیدابراهیم مرا مجذوب خود کرد. یک ماهی که گذشت برای مرخصی به تهران برگشت. قبل از رفتن، مرا به عنوان معاون خودش به نیروها معرفی کرد.

کتاب قرار بی قرار مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به خواندن سرگذشت و روایت زندگینامه شهدا علاقه‌مندند.

خرید کتاب قرار بی قرار

شما می‌توانید دانلود کتاب قرار بی قرار  pdf را در نسخه الکترونیک کتاب در فراکتاب انجام دهید. خرید کتاب قرار بی قرار چاپی با تخفیف ویژه در اختیار شماست.

pdf و نسخه چاپی کتاب قرار بی قرار مشخصات کتاب قرار بی قرار را در جدول ذیل ملاحظه فرمایید.

مشخصات
ناشر: روایت فتح
نویسنده: فاطمه سادات افقه
تعداد صفحه: 296
موضوع: روایت‌هایی کوتاه از شهید مصطفی صدرزاده
قالب: pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

 

 


 

صفحات کتاب :
296
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR8334‭‬‫‭‬‬
دیویی :
8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
7315529
شابک :
978-600-330-073-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قرار بی قرار