کتاب فرودگاه فرشتگان 2

مهارت‌های پایبندی به نماز در فرزندان (6 تا 18 سال)

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
125,000
15%
ت 106,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرودگاه فرشتگان 2

کتاب «فرودگاه فرشتگان 2»، نوشته اصغر آیتی؛ دربارهٔ مهارت‌های پایبندی به نماز در فرزندان از شش سالگی تا حدود هیجده سالگی است. این کتاب جلد دوم مجموعهٔ فرودگاه فرشتگان است. این مجموعه که با هدف نمازخوان‌ کردن فرزندان و پایبندی آنها به این عمل نوشته شده است، در دو فصل تدوین شده است.

کتاب «فرودگاه فرشتگان 2»، به منظور راهنمایی و کمک به والدین دغدغه‌مندی که در دنیای متفاوت امروز که به باورهای دگرگون شده و فضای مجازی گره خورده، تلاش دارند فرزندانی علاقه‌مند و متعهد به نماز تربیت کنند ،به نگارش درآمده است. حقیقت این است که کودک و نوجوان امروزی تفاوتی آشکار با هم سن و سال‌های خودش در دهه‌ها و نسل‌های پیش دارد؛ بنابراین برای اهمیت قائل شدن بر نماز و آیین‌های دینی لازم است از دریچه‌ای نو با او برخورد کرد و آیین تربیتی نوینی را در قبالش به کار گرفت. کتاب حاضر با توجه به همین مسئله و با آگاهی از مناسبات زمانه به نگارش در آمده تا والدین را در این امر خطیر همراهی کند و پاسخگوی نگرانی‌ها، دغدغه‌ها و سوالاتشان پیرامون مسائل مربوط به نماز باشد.

گزیده کتاب فرودگاه فرشتگان 2

یکی از روش‌های بسیار خوب برای دعوت فرزندان به نماز، این است که پدر و مادر الگویی برای آنان باشند؛ البته نباید از نقش سفارش و تذکر غفلت کرد؛ چون گاهی اوقات به این نکته توجه نمی‌شود و در انجام آن کوتاهی نمی‌شود. در این خصوص، گاهی خانواده‎‌ها دچار افراط و تفریط می‌شوند. بعضی می‌گویند: «زمینه نمازخوان شدن فرزندانمان را فراهم کرده‌ایم و مرتب هم عبادت ما را می‌بینند؛ پس دیگر نیازی نیست به آن‌ها بگوییم؛ فرزندم، نماز بخوان؛ یا نمازت را خوانده‌ای؟» و بعضی دیگر از خانواده‌ها در گفتن کوتاهی نمی‌ورزند؛ اما موقعیت و چگونگی گفتن را رعایت نمی‌کنند و مرتب، با انواع نیش و کنایه‌ها و جاوبیجا از «نماز بخوان» و... استفاده می‌کنند...

کنگره :
‏‫‬‭BP۱۸۶‏‫‬‭/آ۹ف۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‭[ج]۲۹۷/۳۵۳
کتابشناسی ملی :
4236340
شابک :
‫‬‭978-600-96469-2-0‬‬‬‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
244

کتاب های مشابه فرودگاه فرشتگان 2