کتاب فرودگاه فرشتگان 1

مهارت‌های پایبندی به نماز در فرزندان زیر شش سال

امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
95,000
15%
ت 80,750
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرودگاه فرشتگان 1

کتاب «فرودگاه فرشتگان 1»، نوشته اصغر آیتی؛ دربارهٔ مهارت‌های پایبندی به نماز در فرزندان زیر ۶ سال است. این کتاب جلد نخست مجموعهٔ فرودگاه فرشتگان است. این مجموعه باهدف نمازخوان‌ کردن فرزندان و پایبندی آنها به این عمل نوشته شده است.

کتاب «فرودگاه فرشتگان»، به منظور راهنمایی و کمک به والدین دغدغه‌مندی که در دنیای متفاوت امروز که به باورهای دگرگون شده و فضای مجازی گره خورده، تلاش دارند فرزندانی علاقه‌مند و متعهد به نماز تربیت کنند ،به نگارش درآمده است. حقیقت این است که کودک و نوجوان امروزی تفاوتی آشکار با هم سن و سال‌های خودش در دهه‌ها و نسل‌های پیش دارد؛ بنابراین برای اهمیت قائل شدن بر نماز و آیین‌های دینی لازم است از دریچه‌ای نو با او برخورد کرد و آیین تربیتی نوینی را در قبالش به کار گرفت. کتاب حاضر با توجه به همین مسئله و با آگاهی از مناسبات زمانه به نگارش در آمده تا والدین را در این امر خطیر همراهی کند و پاسخگوی نگرانی‌ها، دغدغه‌ها و سوالاتشان پیرامون مسائل مربوط به نماز باشد.

گزیده کتاب فرودگاه فرشتگان 1

متأسفانه گاهی وقت‌ها با رایج شدن فرهنگ‌های غلط در جامعه، معیارهای ارزیابی افراد گم شده و حتی در خیلی از مواقع تغییر می‌کند. به‌صورتی‌که گاهی اوقات ارزش به ضدارزش و ضدارزش به ارزش تبدیل می‌شود و به عبارت دیگر، خوب و بد یا خوب بودن و بد بودن جایشان عوض می‌شود. این وضعیت در آخرالزمان فراگیرتر می‌شود و روایات به خوبی این اوضاع را ترسیم کرده‌اند... با وجود چنین اوضاعی، چه شاخصه و ملاکی برای ارزش‌گذاری روی افراد و کارها ممکن است وجود داشته باشد. در روایتی امام صادق (ع) یکی از این ملاک‌ها را نماز معرفی کرده‌اند: «نزد امام صادق (ع) به یاد یکی از یاران مکتبی افتادم و اخلاق نیک او را ستودم و زیاد از او تعریف کردم. ابوعبدالله پرسید: نماز او بر چه منوال است؟»؛ در بسیاری از آیات و روایات، نماز نه‌تنها معیار ارزش‌گذاری افراد تعیین شده، بلکه مهم‌ترین نشانه خوبان عالم معرفی شده است.

صفحات کتاب :
227
کنگره :
‏‫‬‭BP۱۸۶‏‫‬‭/آ۹ف۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‭[ج]۲۹۷/۳۵۳
کتابشناسی ملی :
4236340
شابک :
‏‫‬‭978-600-96469-1-3
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه فرودگاه فرشتگان 1