امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
65,000
15%
ت 55,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آزمایش حسابی مشهور

کتاب آزمایش‌های حسابی مشهور نوشته نیک آرنولد، از مجموعه علمی «علوم ترسناک» منتشر شده است. نیک آرنولد محقق و نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که در سال ۲۰۰۰ با نوشتن کتاب میکروب‌های ترسناک مجموعه علوم ترسناک را آغاز کرد. 

او در این مجموعه، علم را به شکل طنز به نوجوانان می‌آموزد. در مجموعه علوم ترسناک، مفاهیم علمی، مسائل زیستی و فناوری‌های گوناگون به شکلی نو و بی‌سابقه و با زبانی طنزآمیز و تصاویری جذاب، بررسی و تحلیل می‌شود. این کتاب‌ها به طور حتم نوجوانانی را که به هر دلیل نسبت به طرح مطالب علمی اشتیاق ندارند، جذب خواهد کرد.

علوم ترسناک از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در جهان است و شامل چهل عنوان کتاب می‌شود. نیک آرنولد برای این مجموعه در سال ۲۰۰۴ جایزه مجموعه‌ها را دریافت کرد. تونی ساله (Tony de Saulles) نیز تصویرگری‌های جذاب این مجموعه را انجام داده است. کتاب‌های این مجموعه در ۲۴ کشور منتشر شده است و تاکنون ۴ میلیون نسخه از آن تنها در انگلستان به فروش رسیده است.

آزمایش‌های علمی به همراه ناگفته‌های مورمورکننده آن ها! آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که یک دانشمند حسابی مشهور شوید؟ پس چرا پا جای پای حسابی مشهور این دانشمند نمی‌گذارید؟ • برای خودتان خون نوشیدنی درست کنید! • از پشت تخم چشم یک غول به دنیا نگاه کنید!و...


صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‭‭Q164‬‏‫‭‭/آ44آ42 1388‬
دیویی :
‏‫507/8‬[ج]‬
کتابشناسی ملی :
‎1‎6‎5‎3‎6‎9‎7
شابک :
978-600-296-290-4
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه آزمایش حسابی مشهور