امتیاز
5 / 4.7
خرید چاپی
73,000
15%
ت 62,050
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب دلتنگ نباش داستان زندگی شهید روح الله قربانی، مدافع حرم است که مورد تقریض رهبری نیز واقع شده است. کتاب از زبان همسر این شهید بزرگوار روایت می‌شود.
نسخه چاپی و pdf کتاب دلتنگ نباش را می‌توانید از طریق فراکتاب دانلود و تهیه کنید.

معرفی کتاب دلتنگ نباش

مجموعه کتاب های مدافعان حرم صحنه ای است که در آن، حیات سرمدی ایثارگران فرازمینی در منظر مخاطبان به نمایش درآمده تا تاکیدی باشد بر اینکه همیشه پرچم دارانی هستند که بیرق حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) را تحت زعامت سلاله ای از تبار درخشان ولایت، به هر قیمتی بر دوش کشند. کتاب دلتنگ نباش حاصل مصاحبه های نویسنده کتاب(زینب مولایی) با همسر و نزدیکان شهید روح‌الله قربانی است که از زبان همسر ایشان زندگی این شهید بزرگوار را به تصویر می‌کشد.

   کتاب دلتنگ نباش داستانزندگی شهید روح الله قربانی

دانلود رایگان کتاب دلتنگ نباش pdf

کتاب دلتنگ نباش pdf رایگان در فراکتاب عرضه نشده است. نسخه الکترونیک این کتاب را از فراکتاب تهیه نمایید. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

خلاصه کتاب دلتنگ نباش

ساعت حدود هشت صبح بود که حسین هم از راه رسید. تا مهران را دید، با تعجب پرسید: «تو اینجا چه کار می کنی؟ روح الله رو آوردن؟» مهران نگاه غم آلودش را به حسین دوخت و گفت: «نه، هنوز نیومده، من از ساعت سه اینجام.» در همین حین آمبولانسی وارد معراج شد.
مهران زد به حسین و گفت: «روح الله این توئه. من مطمئنم. دارم حسش می کنم. » درست حدس زده بود. پیکر روح الله و قدیر بود که با آمبولانس وارد معراج شد. حسین رفته بود برای شناسایی و تأیید نهایی. 

فقط او را راه می دادند. با اصرارِ حسین،  قبول کردند مهران هم برود. مهران در حیاط معراج ایستاد و حسین رفت داخل. پردۀ سالن را که کنار زدند،  تعداد زیادی پیکر مطهر شهدا روی زمین بود.
بعضی ها سالم،  بعضی ها هم فقط چند تکه استخوان. بدون اینکه به حسین بگویند روح الله کدام است، به سمتش راه افتاد. رسید بالای سرش، دید از شدت سوختگی صورتش سیاه شده، موها و ابروهایش سوخته بود.
فقط از دندانهای مرتب و سفیدش او را شناخت. به نظرش پیکر روح الله خیلی کوچک شده بود. یکی از دستانش هم قطع شده بود. 

برای اطمینان دست انداخت دور گردنش و کمی او را بلند کرد. خال پشت گردنش را که دید، اطمینان پیدا کرد که او روح الله است.
پیشانی اش را خیلی آرام روی پیشانی او گذاشت و شروع کرد با او حرف زدن. پشت سرهم به او آفرین و احسنت می گفت.
یاد حرف روح الله قبل از رفتنش افتاد که می گفت: «حسین چه کیفی میده خون آدم جلوی حرم حضرت زینب بریزه! » به یاد حرف های او آرام بود و گریه نمی کرد. 

متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب دلتنگ نباش

«بسمه تعالی

سلام و رضوان خدا بر شهید عزیز روح‌الله قربانی. از همسر شهید باید تشکر شود بخاطر فرستادن این کتاب و از ایشان و خانم مولائی بخاطر تدوین این اثر.

۹۷/۹/۲۸»

کتاب دلتنگ نباش مناسب چه کسانی است ؟

اگر به خواندن سرگذشت شهدا و کتاب های زندگی‌نامه، دفاع مقدس علاقه‌مندید این کتاب مناسب شماست.

دانلود کتاب دلتنگ نباش

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب دلتنگ نباش pdf  در نسخه الکترونیک و خرید کتاب دلتنگ نباش نسخه چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

دانلود کتاب دلتنگ نباش

مشخصات کتاب دلتنگ نباش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: روایت فتح
نویسنده: زینب مولایی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 376
موضوع: زندگینامه شهید مدافع حرم روح الله قربانی

صفحات کتاب :
376
کنگره :
‏‫BP52/66‭/ق36‏‫‬‮‭م8 1397
دیویی :
‏‫‭297/998
کتابشناسی ملی :
5413329
شابک :
‫‬‭978-600-330-185-6
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه دلتنگ نباش