کتاب خداحافظ سالار

خاطرات پروانه چراغ‌نوروزی؛ همسر سرلشکر شهید حاج حسین همدانی

امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 52,000
خرید چاپی
160,000
10%
ت 144,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب خداحافظ سالار روایتگر خاطرات همسر سردار شهید حسین همدانی است که از تاثیرگذار ترین شهدای مدافع حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها و با نام جهادی ابو وهب است.  خاطرات زندگی پرفراز و نشیب بانو پروانه چراغ نوروزی از ابتدای کودکی شروع شده و تا لحظه شهادت حبیب مدافعان حرم در سال 94 ختم می شود.

معرفی کتاب خداحافظ سالار

سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی یکی از اعضای موسس لشکر انصار الحسین(ع) و از اولین فرماندهان سپاه استان های کرمانشاه و همدان در دوران دفاع مقدس است. ایشان از سال 59 و روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی در جبهه استان کرمانشاه، تا زمان شهادت در شهر حلب سوریه، در تمام جبهه های جهاد و نبرد علیه دشمنان و فتنه گران حاضر بوده اند. شهید حاج حسین همدانی در سال های اخیر به عنوان فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران مشغول به فعالیت بودند و در نهایت به عنوان فرمانده‌ راهبردی نیروهای ایرانی در سوریه؛ هنگام نبرد با تروریست های تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمدند.

خلاصه کتاب خداحافظ سالار

خاطرات همسر سرلشڪر پاسدار شهید حسین همدانی
ڪتاب درمورد زندگیِ خانم چراغ‌نوروزی، در ڪنارِ همسرِ مجاهد، بزرگوار و شهیدشان است. این خاطرات، بازه‌ی زمانیِ ڪودڪی تا مراسمِ تشییعِ پیڪر شهید را شامل می‌شود.
نویسنده، خاطرات را آن‌قدر زیبا نوشته است ڪه به جرات میتوان گفت، خواننده با غمِ این خانواده، غمگین و با شادی آن‌ها، شاد می‌شود! شاید بخاطر هم‌دردی، و شاید هم بخاطر مقدس شدنِ سطرسطرِ این خاطرات، با نام شهدا و اهل‌بیت.
از فواید این ڪتاب، علاوه بر تاثیراتِ عمیقِ رفتاری و شخصیتی ڪه می‌گذارد؛ خواننده را با سختی‌های جنگ، سختی‌های زندگیِ خانواده‌ی رزمندگان و شهدا، طرز فڪرِ آن‌ها، شرایط سیاسی و اجتماعیِ داخلی و برون‌مرزی، سختی‌های مبارزه در سوریه درمقابل تڪفیری ها و غیره آشنا می‌ڪند.
از طرفی خواندنِ خداحافظ سالار، این مزیت را دارد، که به بسیاری از سوالات و ابهامات، در رابطه با موضوعات مختلف پاسخ میدهد. پیشنهاد میڪنم این ڪتاب را بخوانید و از تاثیر عمیق این شهید بزرگوار، در زندگی‌تان لذت ببرید.

کتاب خداحافظ سالار pdf

خلاصه کتاب خداحافظ سالار pdf در فراکتاب در نسخه الکترونیک عرضه شده است و در دسترس شماست. اما خداحافظ سالار pdf به صورت جداگانه در دسترس نیست و دانلود آن باعث تضییع حق نویسنده و ناشر می‌شود.

کتاب خداحافظ سالار به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر شما جزو افرادی هستید که به زندگی شهیدان و علی الخصوص زندگانی و شجاعت ها و رشادت های شهدای مداقع حرم حضرت زینب (س) علاقه‌ دارید، این کتاب برای شما مناسب است. کتاب خداحافظ سالار به قلم حمید حسام به ما یادآوری می‌کند ما در چه دوران و با چه افراد فداکار و شجاعی در حال زندگی هستیم. این کتاب وقایع اتفاق‌افتاده در سوریه را برای ما بهتر توضیح می‌دهد.

عکس پشت جلد کتاب خداحافظ سالار

نویسنده کتاب خداحافظ سالار

نویسنده کتاب خداحافظ سالار حمید حسام است است که در این اثر، فراز و نشیب های زندگی یک شیرزن یعنی پروانه چراغ نوروزی را به تصویر می کشد.
آغاز کتاب خداحافظ سالار از سال 90 و بحران سوریه و دمشق که در آستانه سقوط بود آغاز می شود و با بازگشت و تداعی خاطرات دوران کودکی همسر سردار شهید همدانی در دهه 40 ادامه می یابد. کتاب خداحافظ سالار حاصل 44 ساعت مصاحبه با همسر شهید همدانی است که نوع روایت داستانی هیچ دخل تصرفی را در آن وارد ننموده است.

دانلود رایگان کتاب خداحافظ سالار

دانلود کتاب خداحافظ سالار pdf به صورت رایگان باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد و در فراکتاب وجود ندارد اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک و صوتی می‌توانید با نصب نرم افزار نسخه الکترونیک و صوتی کتاب را برای مدتی حدود ده دقیقه رایگان بخوانید و بشنوید.

شهادت سردار همدانی

شهید سردار همدانی همچنین جانشین قرارگاه امام حسین(ع) و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بوده است که در حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود نائل آمد.

ویدئو معرفی کتاب خداحافظ سالار

متن کتاب خداحافظ سالار

خواستگارها پاشنه در را ول نمی کردند، بیشترشان پولدار و آدم‌های اسم و رسم‌دار بودند. از گاراژدار و راننده کامیون تا کارمند و بازاری. سرآمد آنها که خیلی سمج بود پسر یک خان معروف بود که گاراژ، ملک، باغ، مغازه و حیاط بزرگ را یک جا با هم داشت ما رفت و آمد دوری با آن ها در ایام عید داشتیم و آرزو می کردیم که عید برسد و برویم حیاط زیبایشان را تماشا کنیم.
به جای سگ، گرگ جلوی درب بزرگ حیاط بسته بودند و به اصطلاح پولشان از پارو بالا می رفت. پدرم به این وصلت راضی بود. اما مادرم می گفت: «این پول و پله، پروانه را خوشبخت نمی‌کنه.»

من در اتاق بغلی فالگوش ایستاده بودم و می شنیدم که مادرم می‌گفت: «داماد من حسینه. حسین همه جوره، تیکه تن ماست.» و پدرم جواب می داد «حسین پسر خوبیه، خواهرزادمه، بزرگش کردم، هیچ مشکلی نداره، اما دست و بالش خالیه.» و مامانم صدایش را بلندتر می‌کرد «دو رکعت نماز حسین به یه دنیا پول می‌ارزه، من راضی به وصلت با غریبه‌ها نیستم. اصلا جواب خواهرت رو چطور می خوای بدی؟ می‌خوای بگی که برای پول، پروانه رو دادم به غریبه‌ها؟!»

دانلود کتاب خداحافظ سالار pdf

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب خداحافظ سالار pdf فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی به صورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود رایگان کتاب خداحافظ سالار (نسخه pdf)

دانلود رایگان خداحافظ سالار

پی دی اف کتاب خداحافظ سالار به صورت رایگان موجود نمی باشد زیرا ناشر این کتاب را به صورت رایگان عرضه نکرده است.

قیمت کتاب خداحافظ سالار

این کتاب را در دو قالب الکترونیک و چاپی از فراکتاب با قیمت ویژه دریافت کنید.

خرید کتاب خداحافظ سالار

فروشگاه فراکتاب سعی کرده است تا این کتاب را در تمامی نسخه ها آماده کند تا شما مخاطبان عزیز بتوانید با دست باز انتخاب کنید. به همین دلیل امکان دانلود کتاب صوتی خداحافظ سالار و همچنین خرید کتاب چاپی خداحافظ سالار فراهم شده است.

خرید کتاب خداحافظ سالار مشخصات کتاب خداحافظ سالار را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
نشر: 27 بعثت
نویسنده: حمید حسام
سال انتشار: 1396
تعداد صفحه: 448
موضوع: زندگانی شهید سردار همدانی
قالب: pdf، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه
گوینده: صفا آقاجانی

صفحات کتاب :
448
کنگره :
PIR8022‭‬ ‭/س23‭خ4 1396‬
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
4418272
شابک :
978-600-7472-46-0‬‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه خداحافظ سالار