امتیاز
5 / 4.3
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 52,000
خرید چاپی
95,000
15%
ت 80,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب حسین از زبان حسین شرح کامل زندگی و زمانه امام حسین (ع) از زبان ایشان. این کتاب به پیروی از کتاب «علی از زبان علی» در قالب اول شخص توسط حجت الاسلام محمد محمدیان نوشته شده است.

معرفی کتاب حسین از زبان حسین

کتاب حسین از زبان حسین شرح کامل زندگی و زمانه امام حسین (ع) از زبان ایشان. این کتاب به پیروی از کتاب «علی از زبان علی» در قالب اول شخص توسط حجت الاسلام محمد محمدیان نوشته شده است.
کتاب حسین از زبان حسین در هشت فصل به روایت دوران ولادت امام حسین (ع) تا شهادت آن حضرت و پس از آن می‌پردازد. همچنین در بخشی از کتاب داستان اسارت کاروان تا بازگشت به کربلا و سپس مدینه از زبان حضرت زینب (سلام الله علیها) روایت می شود.

خلاصه کتاب حسین از زبان حسین

در کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع) شرح زندگی و زمانه امام سوم شیعیان (امام حسین(ع)) از زبان خود ایشان روایت می‌شود که این موضوع داستان را برای مخاطبان زندگی ائمه بسیار جذاب می‌کند.

نویسنده کتاب با انتخاب این نوع روایت نویسی جذابیت کتاب بسیار زیاد و خاص کرده است زیرا در هر قسمت از کتاب شما خود را همراهی با امام حسین می‌دانید و از زبان ایشان تمام داستان ها، روایات و واقعه ها را می‌شنوید. کتاب واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) را نیز روایت می‌کند.

کتاب حسین از زبان حسین

فصل های کتاب حسین از زبان حسین

  • دوران رسول خدا (ص)
  • دوران امیرالمومنین (ع)
  • دوران امام حسن (ع)
  • امامت
  • آغاز مبارزه آشکار با حاکمیت اموی
  • از مکه تا کربلا
  • و تو چه می دانی کربلا چیست
  • پس از شهادت امام حسین (ع)

درباره نویسنده کتاب حسین از زبان حسین 

حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

کتاب حسین از زبان حسین pdf رایگان

pdf رایگان کتاب حسین از زبان حسین در فراکتاب موجود نمی باشد زیرا فراکتاب کتابخوان قانونی است که حق کپی رایت را رعایت می کند. با نصب نرم افزار فراکتاب می توانید تنها برای مدتی محدود و جهت تورق و آشنایی با pdf کتاب حسین از زبان حسین، به صورت رایگان آن مرور نموده و در صورت تمایل به خرید با پرداخت مبلغی ناچیز، pdf این کتاب را در کتابخوان فراکتاب  به صورت قانونی در اختیار داشته باشید. اما پی دی اف کتاب حسین از زبان حسین در فراکتاب وجود ندارد.

دانلود رایگان کتاب صوتی حسین از زبان حسین

دانلود رایگان کتاب صوتی حسین از زبان حسین ممکن نیست. با نصب نرم افزار فراکتاب می توانید هر قسمت دلخواه از کتاب های صوتی و دیجیتال را برای مدتی محدود جهت آشنایی به رایگان مرور بفرمایید. شما میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیزی، کتاب حسین از زبان حسین را دانلود نموده و در کتابخوان فراکتاب به صورت قانونی و با رعایت حق ناشر در اختیار داشته باشید.

متن کتاب حسین از زبان حسین 

متن حسین از زبان حسین

دانلود کتاب حسین از زبان حسین

متن کتاب حسین از زبان حسین 

«ابن عباس» داستان عبور امیرالمؤمنین (ع) از کربلا را مفصل‏ تر نقل کرده است، او میگوید: در سفر صفین خدمت امیرالمؤمنین (ع) بودم که به نینوا در کنار فرات رسیدیم، حضرت با صدای بلند فرمود: ابن عباس، اینجا را می ‏شناسی؟
گفتم: یا امیرالمؤمنین نمی‏ شناسم. فرمود: اگر تو نیز اینجا را چون من می‏ شناختی، از آن عبور نمی‏ کردی مگر اینکه چون من گریه می کردی!

امیرالمؤمنین (ع) چندان گریست که محاسنش خیس اشک شد و قطرات اشک بر سینه ‏اش جاری شد، ما هم با گریه او گریستیم، او در میان گریه‏ هایش می‏ فرمود: وای وای، مرا چه کار با آل ابوسفیان! مرا چه کار با آل حرب و حزب شیطان و اولیاء کفر! ای اباعبداللَّه صبر پیشه کن، با تو همان می‏ کنند که با پدرت کردند!
امیرالمؤمنین (ع) آبی خواستند و وضو گرفته و نمازی خواندند، بعد از نماز لحظاتی به خواب رفتند، وقتی بیدار شدند به من فرمودند: ابن عباس، خوابی دیدم آیا برایت بگویم؟ گفتم: ان شاء اللَّه خیر است.

فرمود: در خواب دیدم گویا مردانی از آسمان با پرچم‏های سفید و شمشیرهای درخشان که به کمر بسته بودند فرود آمدند و گرداگرد این زمین خطی کشیدند، و دیدم این نخل ها شاخه‏ های خود را بر زمین زدند در حالی که خون تازه از آن ها می ‏جوشید، و دیدم گویا فرزندم حسین در میان آن خون ها دست و پا می ‏زند و فریاد برمی‏ آورد و کسی به کمک او نمی‏ آید!
و آن مردان آسمانی می گویند: ای آل رسول صبر کنید، شما به دست بدترین مردم کشته می شوید، ای حسین این بهشت است که مشتاق توست. سپس آن مردان مرا تسلی دادند و گفتند: ای ابوالحسن مژده باد به تو که چشمت در روز قیامت روشن گردد.

پس از این از خواب بیدار شدم، سوگند به خدایی که جانم دست اوست، رسول خدا (ص) به من فرموده بود که در این سفر، این سرزمین را خواهم دید، این زمین کرب و بلا است که حسین با هفده نفر از فرزندان من و فاطمه در آن مدفون خواهند شد.
این سرزمین در آسمان‏ ها به نام کرب و بلا معروفست همانگونه که سرزمین مکه و مدینه و بیت المقدس در آسمان ها معروفند.

خرید کتاب حسین از زبان حسین

دانلود کتاب حسین از زبان حسین

کتاب امام حسین از زبان امام حسین

کتاب امام حسین از زبان امام حسین همان کتاب همان کتاب حسین از زبان حسین است و به صورت صوتی، pdf و چاپی این کتاب در فراکتاب در دسترس شماست.

کتاب حسین از زبان حسین پناهیان

این کتاب را استاد پناهیان توصیه کرده‌اند که بارها مطالعه کنید.

کتاب حسین از زبان حسین مناسب چه کسانی است؟

کتاب حسین از زبان حسین را به تمامی دوست داران امام حسین (ع) و افرادی که به خواندن کتاب های روایت زندگی ائمه (ع) علاقه‌مندند  مناسب است.

دانلود کتاب حسین از زبان حسین

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود حسین از زبان حسین pdf، دانلود کتاب صوتی حسین از زبان حسین فراهم شده است.

خرید کتاب حسین از زبان حسین

علاوه بر دانلود و خرید کتاب در قالب های صوتی و الکترونیک امکان خرید نسخه چاپی کتاب با تخفیف ویژه فراهم شده است.

کتاب حسین از زبان حسین

مشخصات کتاب حسین از زبان حسین را می‌توانید در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: دفتر نشر معارف
نویسنده: محمد محمدیان
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 284
موضوع: زندگی و زمانه امام حسین (ع) از زبان ایشان
قالب: pdf، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
284
کنگره :
BP41/5
دیویی :
297/4837
کتابشناسی ملی :
5801991
شابک :
978-600-441-138-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه حسین از زبان حسین(ع)