کتاب جدال دو اسلام pdf و چاپی

جدال اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی ( گزیده جلد بیست و یکم صحیفه امام (ره))

امتیاز
5 / 3.1
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید چاپی
125,000
13%
ت 108,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب جدال دو اسلام عنوان اثری است که به موضوع مهم مقابله اسلام اصیل با اسلام آمریکایی در کلام امام(قدس سره) پرداخته و مواضع و رهنمودهای ایشان در این خصوص را از جلد بیست و یکم صحیفه امام برداشت کرده و در یک کتاب ارائه کرده است.

معرفی کتاب جدال دو اسلام

یکی از مهم‌ترین گنجینه‌های انقلاب اسلامی، مواضع راهگشا، رهنمودهای نورانی و تعالیم ارزشمندی است که امام خمینی (قدس سره) برای ادامه راه انقلاب، حفاظت از دستاوردها و پیشبرد اهداف الهی این نهضت برای رهروان راهش به ارمغان گذاشته است. هر چند تمامی سخنان و مواضع ایشان در سال‌های انقلاب و پس از آن در قالب مجموعه  22 جلدی صحیفه امام(قدس سره) به طور وسیع و مفصل ارائه شده است، اما محتوای این مجموعه، موضوع‌بندی نشده و موضوعات مختلف در جلدهای متعدد این مجموعه قرار دارد. همین امر ضرورت نگاه موضوعی به صحیفه امام(ره) و موضوعات مهم از این مجموعه را آشکار می‌سازد.
جدال دو اسلام امام خمینی عنوان اثری است که در همین راستا به موضوع مهم مقابله اسلام اصیل با اسلام آمریکایی در کلام امام(قدس سره) پرداخته و مواضع و رهنمودهای ایشان در این خصوص را از جلد بیست و یکم صحیفه امام برداشت کرده و در یک کتاب ارائه کرده است. در این اثر، امام خمینی (قدس سره) نقاب از چهره اسلام آمریکایی برداشته و فریب‌های استعمارگران و ظلم و سلطه‌طلبی آنان را افشا می‌سازد. ایشان همچنین، کسانی را که دلداده اسلامِ منفعل آمریکایی هستند و دوران ستمشاهی را بر دوران جهاد و عدالت‌طلبی زیر پرچم جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهند در این کتاب مورد انتقاد شدید قرار داده است.

خلاصه کتاب جدال دو اسلام

کتاب جدال دو اسلام به همت روح الله نامداری در دو بخش تدوین  شده است: بخش اول کتاب جدال دو اسلام به مقالات و گفت‌وگوهایی از وحید جلیلی (مدیر  دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی) و محسن صفایی فرد (فعال فرهنگی)  در تبیین اندیشه‌های امام خمینی و تشریح جدال اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام  آمریکایی اختصاص دارد.

اولین و اصلی ترین نقطه در مبانی امام و نظرات امام، مسئله «اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله» است؛ یعنی اسلام ظلم ستیز، اسلام عدالت خواه، اسلام مجاهد، اسلام طرفدار محرومان، اسلام مدافع حقوق پا برهنگان و رنجدیدگان و مستضعفان.

در مقابل این اسلام، امام اصطلاح «اسلام آمریکایی» را در فرهنگ سیاسی ما وارد کرد. «اسلام آمریکایی» یعنی اسلام تشریفاتی، اسلام بی تفاوت در مقابل ظلم، در مقابل زیاده خواهی، اسلام بی تفاوت در مقابل دست اندازی به حقوق مظلومان، اسلام کمک به زورگویان، اسلام کمک به اقویا، اسلامی که با همه این ها می سازد. این اسلام را امام نامگذاری کرد: «اسلام آمریکایی».

(رهبر معظم انقلاب)

کتاب جدال دو اسلام خلاصه جلد بیست و یکم صحیفه امام خمینی رحمه الله با موضوع جدال اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و اسلام آمریکایی می باشد.

جدال دو اسلام روح الله نامداری

زنده یاد روح الله نامداری از نویسندگان حاذقی بود که کتاب جدال دو اسلام را در دو بخش پر بار نوشت و به چاپ رساند. روح الله نامداری دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات و یک پژوهشگر انقلابی بود که توانست این کتاب را به بهترین شکل منتشر کند. این نویسنده توانست در سال های دهه هشتاد، با شروع جریان تحول خواهی، فعالیت های تربیتی و علمی بی شماری را در دانشگاه، مساجد و مراکز علمی و فرهنگی رقم بزند و به تربیت جوانان دانشجو زیادی بپردازد. 

کتاب جدال دو اسلام pdf

جدال دو اسلام pdf در سایت فراکتاب قابل خریداری و دانلود می باشد. با خرید نسخه دیجیتال این کتاب و نصب کتابخوان اندرویدی فراکتاب، کتاب جدال دو اسلام را در این کتابخوان به آسانی مطالعه نمایید.

متن کتاب جدال دو اسلام

حکومت آل سعود مسئولیت کنترل زائران خانه خدا را بر عهده گرفته است و اینجاست که با اطمینان می‌گوییم که حادثه مکه جدای از سیاست اصولی جهان‌خواران در قلع و قمع مسلمانان آزاده نیست.
ما با اعلام برائت از مشرکین، تصمیم بر آزادی انرژی متراکم جهان اسلام داشته و داریم و به یاری خداوند بزرگ و با دست فرزندان قرآن، روزی این کار صورت خواهد گرفت. ان‌شاالله روزی همه مسلمانان و دردمندان علیه ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرت‌ها و نوکران و جیره‌خوارانشان از منفورترین موجودات جهان هستند.
کشتار زائران خانه خدا توطئه‌ای برای حفظ سیاست‌های استکبار و جلوگیری از نفوذ اسلام ناب محمدی (ص) است و کارنامه سیاه و ننگین حاکمان بی‌درد کشورهای اسلامی، حکایت از افزدون درد و مصیبت بر پیکر نمیه‌جان اسلام و مسلمین دارد.

کتاب اسلام آمریکایی

کتاب اسلام آمریکایی در واقع همان کتاب جدال دو اسلام می باشد که با این نام نیز در بین کاربران در سطح وب جستجو می شود.

دانلود کتاب جدال دو اسلام

دانلود کتاب جدال دو اسلام در نرم افزار فراکتاب قابل انجام می باشد. توجه داشته باشید که برای دانلود این کتاب، می بایست آن را ابتدا خریداری نمایید و سپس کتاب pdf دانلود شده جدال دو اسلام را در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید.

دانلود کتاب جدال دو اسلام در جدول ذیل مشخصات این کتاب را ملاحظه فرمایید.

مشخصات کتاب جدال دو اسلام
نشر: معارف
نویسنده: روح الله نامداری
تعداد صفحه: 310
موضوع: شناخت اسلام
قالب:
PDF و چاپی با تخفیف
صفحات کتاب :
310
کنگره :
‏‫DSR1573‭‬‮‭ /و44‏‫‬‭ص31 1393
دیویی :
955/0842
کتابشناسی ملی :
3252473
شابک :
‭978-964-531-668-4‮‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه جدال دو اسلام