امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 62,000
خرید چاپی
120,000
14%
ت 103,200

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تولد در لس‌ آنجلس

کتاب «تولد در لس‌آنجلس» به کوشش بهزاد دانشگر، ماجرای آشنایی با قرآن یک خواننده ساکن لس‌آنجلس با نام محمد عرب است که این اتفاق، تغییر بزرگی در زندگی اش ایجاد می کند، این کتاب در انتشارات عهد مانا منتشر شده است.

کتاب حاضر با موضوع داستان و رمان و به‌طور خاص ادبیات فارسی نوشته و به رشته تحریر درآمده خواندن خاطرات کسانی که یک ‌شبه مسیر زندگی‌شان عوض می‌شود و از بی‌راهه به راه درست می‌رسند جذاب و آموزنده است. نوشتار حاضر خاطرات فردی به نام محمد عرب خواننده‌ی آمریکایی در شهرهای آمریکا و برزیل می‌باشد. نامبرده شخصی است که جوانی‌اش در لس‌آنجلس و گشت‌وگذار در حال و هوایی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا گذشته و حالا برای تکمیل کردن خوشی‌هایش راهی ریودوژانیروی برزیل می‌شود تا شرکت در کارناوال‌های برزیلی آلبوم خاطراتش را پر کند. در این میان جرقه‌ای ذهن محمد را تکان می‌دهد و شروعی می‌شود تا محمد مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد.

گزیده کتاب تولد در لس‌ آنجلس

کارناوال هنوز شب‌ها توی ریو می چرخید. صدای بوم‌بوم طبل و پایکوبی مردها و زن‌ها مثل پتک کوبیده می‌شد توی سرم. دلم می‌خواست بروم جایی که سروصدای چندانی نباشد. خبری از آدم‌هایی نباشد که به زور می‌خواهند توجهت را جلب کنند. می‌خواستم من باشم و قرآن. از طرفی هم بدم نمی‌آمد بقیۀ شهرها و مناطق برزیل را ببینم؛ این بود که از ریو بیرون آمدم و به شهر دیگری رفتم. برنامه‌ام این بود که روزها در شهرها می‌گشتم، با مردم بومی آشنا می‌شدم و گپ می‌زدم. یک جای دنج می‌نشستم، کمی قرآن می خواندم و شب با اتوبوس‌هایی که از یک شهر به شهر دیگر می‌رفتند، مسافرت می‌کردم. توی همان اتوبوس می‌خوابیدم و صبح وارد شهر بعدی می‌شدم. هتل می‌گرفتم، حمام می‌کردم و شهر را می‌دیدم. یکی، دو روز می‌ماندم، دوباره با اتوبوس‌هایی که در شب مسافرت می‌کنند به شهر دیگری می‌رفتم. به مرور که قرآن می‌خواندم انگار نسبت و ارتباطم با خدا را هم بازخوانی می‌کردم.

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
200
کنگره :
‭ML420‬
دیویی :
789/092
کتابشناسی ملی :
7362921
شابک :
‭978-622-6084-70-3 ‬‬

کتاب های مشابه تولد در لس آنجلس