امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خرید چاپی
65,000
10%
ت 58,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب تو شهید نمی شوی به روایت بخش هایی از زندگی شهید محمودرضا بیضایی که یکی از شهدای مدافع حرم است می پردازد. این کتاب به قلم برادر این شهید بزرگوار، یعنی احمدرضا بیضایی؛ نگاشته شده است.

معرفی کتاب تو شهید نمی شوی

کتاب تو شهید نمی شوی به روایت بخش هایی از زندگی شهید محمودرضا بیضایی که یکی از شهدای مدافع حرم است می پردازد. این کتاب به قلم برادر این شهید بزرگوار، یعنی احمدرضا بیضایی؛ نگاشته شده است.
کتاب تو شهید نمی شوی مملو از از فراز و فرودهای زندگی پر برکت محمودرضا بیضایی است که از کودکی تا شهادت را روایت می کند. در این اثر به دوران کودکی و نوجوانی، مسجد و مدرسه، دانشگاه و پادگان و همچنین سفر ایشان از تبریز تا تهران و از تهران تا شام روایت می شود.

درباره محمود رضا بیضایی

محمودرضا که به آرمان جهانی امام خمینی(ره) یعنی تشکیل حکومت جهانی اسلام می‌اندیشید، مطالعات دینی و سیاسی‌اش تعطیل نمی‌شد و با زبان عربی و لهجه‌های عراقی و سوری آشنایی داشت.
با آغاز جنگ در سوریه از سال ۱۳۹۰ برای یاری جبهه مقاومت و دفاع از حریم آل‌الله(ع) عازم سوریه شد. او در آخرین اعزامش که دی ۱۳۹۲ بود، به یکی از یاران نزدیکش گفته بود این سفرش بی‌بازگشت است.
سرانجام در ۲۹ دی ۱۳۹۲ همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در منطقه «قاسمیه» دمشق در مقابله تروریست‌های تکفیری به شهادت می‌رسد.

کتاب تو شهید نمی شوی pdf رایگان

پی دی اف رایگان کتاب تو شهید نمی شوی در فراکتاب منتشر نشده است. نسخه الکترونیک و صوتی کتاب را می‌توانید با مبلغی اندک از فراکتاب تهیه کنید. دانلود پی دی اف کتاب تو شهید نمی شوی به صورت جداگانه باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

متن کتاب تو شهید نمی شوی

آن روز که با بچه‌های بسیج محل‌شان رفتیم پادگان، اسلحه «ام ۱۶» و «کلاشینکف» را تدریس کرد. بعد از کلاس از من پرسید: «تدریسم چطور بود؟» گفتم: «خیلی تپق زدی. روان صحبت نمی‌کنی.»
گفت: «باورت می‌شود من تا حالا فارسی تدریس نکرده بودم؟ فارسی این چیزهایی که همیشه به عربی می‌گویم پیدا نمی‌کردم بگویم.» گفتم: «مگر به عربی تدریس می‌کنی؟» گفت: «حاج قاسم [سلیمانی] گفته هر کس مترجم با خودش می‌برد سر کلاس، اصلاً کلاس نرود.»
با نیروهای مقاومت کار کرده بود و عربی را کمی از آن‌ها و کمی هم از یکی از دوستان خوزستانی‌اش که عربی تدریس می‌کرد، یاد گرفته بود. عربی محاوره‌ای را خوب صحبت می‌کرد و می‌فهمید...

آن روزها محاوره عربی را تازه شروع کرده بودم و لهجه‌های شامی، عراقی، خلیجی و مصری را با هم مقایسه می‌کردم. یک بار به او گفتم لهجه عراقی را خیلی دوست دارم و کم و بیش می‌فهمم، ولی عربی لبنانی‌ها را نمی‌فهمم و علاقه‌ای هم به یادگیری‌اش ندارم.
گفت: «اتفاقا عربی لبنانی‌ها و سوری‌ها خیلی شیرین است.» و بعد تعریف کرد که یک بار با تقلید لهجه آن‌ها از ایست بازرسی‌شان در یکی از مناطق سوریه به راحتی گذشته است.

کتابی بود به نام «قصة‌الانشاء للاطفال» مخصوص آموزش عربی در مدارس سوریه. من کپی این کتاب را از کلاس یکی از اساتید زبان عربی در تهران که در آن شرکت می‌کردم به دست آورده بودم. محمودرضا نسخه اصلی‌اش را از سوریه آورد و داد به من. من هم در قبالش یکی از کتاب‌های خودم را به او دادم.

کتاب صوتی تو شهید نمی شوی

نسخه صوتی این کتاب با گویندگی صنم محمدرضایی و مهدی سمساری در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین در نرم افزار بشنوید.

پی دی اف رایگان کتاب تو شهید نمی شوی

pdf کتاب تو شهید نمی شوی در نسخه الکترونیک در دسترس شماست. اما کتاب شهید محمودرضا بیضایی pdf رایگان خارج از نرم افزار در دسترس نیست، دانلود رایگان کتاب ها باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

دانلود کتاب تو شهید نمی شوی

نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب در فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید هر یک از آن‌ها را در نرم افزار فراکتاب دانلود نمایید.

خرید کتاب تو شهید نمی شوی

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf تو شهید نمی شوی و همچنین خرید کتاب چاپی تو شهید نمی شوی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

دانلود کتاب تو شهید نمی شوی

مشخصات کتاب تو شهید نمی شوی در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: راه یار
نویسنده: احمدرضا بیضایی
گوینده: صنم محمدرضایی و مهدی سمساری
تعداد صفحه: 151
موضوع: حیات جاودانه شهید محمودرضا بیضایی به روایت برادر
قالب: pdf، صوتی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
151
کنگره :
BP52/66
دیویی :
297/998‬
کتابشناسی ملی :
5813252
شابک :
978-622-6689-19-9
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه تو شهید نمی شوی