کتاب از شنبه

راهنمای عملی و کاربردی برای رهایی از اهمال کاری و تنبلی تا رسیدن به موفقیت

امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
36,000
10%
ت 32,400
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از شنبه

کتاب از شنبه راهنمای عملی و کاربردی برای رهایی از اهمال کاری و تنبلی تا رسیدن به موفقیت و عملی کردن تصمیماتی که برای تغییر در زندگی گرفته ایم.

کتاب صوتی از شنبه توسط «محمدپیام بهرام پور» نوشته شده و برای اولین بار نسخه چاپی آن در سال 94 منتشر شده است. نویسنده در این کتاب صوتی معتقد است که همه افراد در هر جایگاه اجتماعی که قرار دارند به نوعی دچار اهمال‌کاری هستند. اگر فکر می‌کنید که دچار اهمال‌کاری یا به بیان ساده‌تر تنبلی شده‌اید و به دنبال راهکارهای کاربردی برای مقابله با آن هستید، کتاب صوتی از شنبه را از دست ندهید.

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که تصمیم به انجام کاری بگیرید، اما آن را به روزهای بعد موکول کنید. به‌عنوان‌مثال: از فردا رژیم می‌گیریم، از شنبه باشگاه می‌روم، از ترم بعد درس‌هایم را می‌خوانم، از سال جدید به دنبال شغل موردعلاقه‌ام می‌روم و جملاتی از این قبیل. نویسنده در کتاب صوتی از شنبه به این موضوع پرداخته که چرا روز موعود که قرار است کارهای برنامه ریزی شده صورت بگیرند، از راه نمی‌رسد و دلیل این سستی‌ها چیست؟ استفاده از جمله تکراری از شنبه شروع می‌کنم در بین ایرانی‌ها بسیار رایج بوده و نویسنده قصد دارد تا در این کتاب با ارائه راهکارهایی سودمند به کم کردن این به اصطلاح اهمال‌کاری‌ها کمک کند.

در واقع نویسنده در این کتاب به دنبال آموزش مطالبی به شرح زیر می‌باشد:

اهمال‌کاری به چه معناست و دقیقا چه مواردی به عنوان اهمال‌کاری شناخته می‌شوند؟، توضیح دلایل مختلف اهمال‌کاری، نکته‌هایی در خصوص اهمال‌کاری، باورهای نابودکننده در مورد اهمال‌کاری و...


صفحات کتاب :
211
کنگره :
‏‫‭BF637/‮الف ‬9‭‏‫‬‭ب9 1395
دیویی :
‏‫‬‭640/43
کتابشناسی ملی :
4856318
شابک :
‫‭978-600-7547-33-5‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه از شنبه