کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون (چاپی و pdf)

خاطرات رزمندگان افغانستانی از هشت سال دفاع مقدس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,000
خرید چاپی
95,000
10%
ت 85,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون

کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون نوشته محمد سرور رجایی شامل خاطرات رزمندگان افغانستانی از هشت سال دفاع مقدس می باشد. برای همدلی های بیشتر ملت های ما، ضروری است که بدانیم مجاهدان افغانستانی چگونه از ولایات مرکزی و شمالی افغانستان، از دشت لیلی جوزجان عبور کرده و در مسیر یافتن عشق، دوکوهه اندیمشک را هم پشت سر گذاشته اند تا به جزیره مجنون برسند. چگونه بهسود ولایت میدان افغانستان را رها کرده و به جبهه های نبرد ایران در نوسود رسیده اند.

کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون

این کتاب می خواهد روایتگری کند تا همه بدانند دو ملت ایران و افغانستان یگانه هستند. هم خون شریک اند و هم غم شریک. برای همدلی های بیشتر ملت های ما، ضروری است بدانیم مجاهدان افغانستانی چگونه از ولایات مرکزی و شمالی افغانستان، از دشت لیلی جوزجان عبور کرده و در مسیر یافتن عشق، دوکوهۀ اندیشمک را هم پشت سر گذاشته اند تا به جزیرۀ مجنون برسند. چگونه بهسود ولایت میدان افغانستان را رها کرده و به جبهه های نبرد ایران در نوسود رسیده اند. این کتاب به ما خواهد گفت که تقریباً همۀ رزمندگان افغانستانی با معرفی نامۀ یکی از احزاب جهادی یا معرفی نام های از افراد امین و بسیجی محل زندگی شان این راه را پیموده اند.

بسیاری از آن ها در کارهای تدارکاتی و پشتیبانی، از پادگان های تهران گرفته تا پشت جبهه ها خدمت کرده اند. از سنگرسازی گرفته تا آشپزی، تا رانندگی کامیون های سنگین تا حضور در بخش بهداری و امداد جبهه، تا فعالیت در بیمارستان شهیدبقایی، تا تعمیرات تانک، تا آرپیجی زنی و تا هرچه نمی دانیم، حضور داشته اند.


صفحات کتاب :
524
کنگره :
‏‫‭DSR1625‏‫‭‭/ر315‮الف‬4 1398‬
دیویی :
‏‫‭955/08430922
کتابشناسی ملی :
5661619
شابک :
978-622-6689-17-5
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه از دشت لیلی تا جزیره مجنون