امتیاز
5 / 4.3
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
100,000
15%
ت 85,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ادموند در دو جلد نوشته آمنه پازوکی، داستان بلندی از زندگی جوانی انگلیسی به نام ادموند می باشد و انتشارات یقظه آن را روانه بازار کتاب کرده است.

معرفی کتاب ادموند

رمان ادموند از اتفاقات عجیبی و غریبی که در عصر ارتباطات و رسانه در همین روزگاران دور و بر، بر سر راه فردی انگلیسی تبار به نام ادموند قرار میگیرند و مسیر زندگی او را کن فیکون می کنند، می گوید. اتفاقاتی که او را از مسیح باوری به مهدی باوری می رساند و مسیر پر فراز و نشیب، با گرداب های فراوان را طی می کند. در این مسیر عاشقانه های زیادی نیز نجوا می کند، عاشقانه هایی از جنس مهدوی. این را کم نمی توان شمرد، تغییر عقیده و گرایش به اسلام، در یک نخبه از تبار اشراف زادگان انگلیسی!!! این رمام داستانی خواندنی، پر از فراز و فرودهای هیجان انگیز میباشد.

ادموند

خلاصه کتاب ادموند

ادموند جوانی تحصیل‌کرده، دارای دکترای حقوق و یک نخبه انگلیسی، از یک خانواده متمول است که ظاهرا روزگار با او خوب تا نکرده و شب های آرامی را پشت سر نمی گذارد. شب هایی که تا به خواب فرو می رود، کابوس های وحشتناک همیشگی به سراغش می آیند که نمیتواند معنی آنها را بفهمد؛ خواب می بیند که در یک جاده تاریک و ناآشنا راه گم کرده و با ترس و دلهره دنبال یک کورسوی امید می گردد!!! گاهی احساس می‌کند مسیح(علیه السلام) برای نجاتش می‌آید؛ پس بر آن میشود که به جست و جوی حقیقت بپردازد؛ اما کسی نمیتواند کمکش کند، تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق میدهد و ادموند در مسیر سخت یافتن حقیقت قرار می گیرد. در مسیر پر تلاطم حق و حقیقت، که تنها مسیر نجات از سردگمی و کابوس ها دهشتناک شبانه است، به ناگاه آرامشی لیلی گون به نام ملیکا را می یابد، دختری مسلمان و ایرانی.

او نشانه ای می شود از جانب خداوند، نشانه ای حاکی از عشق عمیق و پیوند قلبی او به اسلام، پس تصمیم به ازدواج با ملیکا و مشرّف شدن به دین اسلام می گیرد و این می شود آغاز... بنا بر اتفاقاتی که با فشار دست های پنهان صهیونیسم می افتند مجبور به جدایی از همسرش می شود و تا نزدیکی مرگ می رود، اما معجزه ای او را به زندگی برمی گرداند و در دلش امید دارد که روزی عشقش را دوباره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال فراق و جدایی، موقعیتی فراهم می شود که از انگلستان فرار کند و برای یافتن همسرش به ایران بیاید، اما در ایران متوجه می شود که باید به عراق سفر کند....

در بخشی از متن رمان ادموند می‌خوانید

بدن بی‌جانی که بر روی دستانش مانند چوب خشکیده‌ای بی‌حرکت بود، ناگهان از دستش رها شد. وحشت کرد، صورتی که تا چند لحظه پیش غرق در خون بود، اکنون با لبخند دل‌نشینی بر لب، مانند ماه نورانی می‌درخشید و زندگی در آن نگاه زیبا موج می‌زد. خداوند و عیسی مسیح (علیه‌السلام) را زیر لب صدا زد، نفس‌هایش به شماره افتاده بود، لحظه‌ای بعد متوجه شد که دستی به طرفش دراز شده، همان مرد نورانی، با خودش گفت: خدایا، او مسیح (علیه‌السلام) است؟! او می‌تواند به من کمک کند، حتماً خودش است!
مگر معجزه او زنده کردن مردگان نبود، پس او مسیح است؛ اما دلش راضی نمی‌شد، این مرد گویی فراتر از مسیح (علیه‌السلام) است، انگشتری عجیب در دست داشت که او از حروف حک‌شده بر روی آن سر درنمی‌آورد، نمی‌توانست حروف را بخواند، اما خیره‌کننده بود، محبت و اطمینان عظیمی در دلش نسبت به آن مرد پدیدار شد، ناخودآگاه دستش را دراز کرد ...

کتاب ادموند

متن کتاب ادموند

ادموند پارکر

ادموند پاکر شخصی اصلی داستان بلند آمنه پازوکی است. او نماد همه انسان های آزاده و متدینی است که برای یافتن نور حقیقت و آن یگانه منجی موعود از مسیرهای صعب العبور می گذرند تا خود را به آن آخرین حجّت خداوند بر روی زمین برسانند و چه بسا که در این راه متحمل رنج های فراوان شوند اما عشق سوزان و چشمه جوشان ایمانشان به آن حضرت، آن ها را در رسیدن به این هدف نهایی یاری می رساند.

کتاب کریستوفر

آمنه پازکی در این اثر هم مانند دو جلد کتاب ادموند به روایت داستانی پر کشمکش می‌پردازد که حساسیت مبحث دشمن شناسی در قالب داستانی جذاب برای جوانان امروز بیان می‌کند. پازکی اولین اثر خود را با عنوان ادموند، به‌عنوان اولین رمان عاشقانه مهدوی منتشر کرده بود که مورد استقبال علاقه‌مندان کتاب قرار گرفت.

کتاب کریستوفر نیز با تخفیف در فراکتاب در حال عرضه است.

رمان ادموند pdf

دانلود کتاب ادموند امکان پذیر نیست، متاسفانه این کتاب نسخه دیجیتال ندارد و رمان ادموند pdf نیز توسط ناشر ارائه نشده است.

جلد دوم کتاب ادموند

جلد دوم کتاب به بیان ماجرای پر فراز و نشیب فرار از انگلیس و آمدن به ایران می گذرد. با ورود به ایران گویی امنیت و آرامش را پیدا کرده ولی طولی نمی کشد و می فهمد عشقش در ایران نیست و ایران را به مقصد عراق ترک می کند. ماجرای ادموند در عراق در جلد دوم آمده است.

رمان های مهدوی

تا کنون رمان هایی با موضوع مهدویت بسیاری به چاپ رسیده اند، ولی اولین رمان عاشقانه مهدوی کتاب دوجلدی ادموند می باشد. البته رمان رویای نیمه شب را نیز می‌توان به عنوان یک رمان عاشقانه مهدوی بر بستر تاریخ به حساب آورد.

خرید کتاب ادموند جلد اول

خرید کتاب ادموند با تخفیف در فراکتاب امکان پذیر است.

خرید رمان ادموند

مشخصات کتاب ادموند جلد اول را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: یقظه
نویسنده: آمنه پازکی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 287
موضوع: رمان عاشقانه مهدوی

 

 

صفحات کتاب :
287
کنگره :
‏‫PIR8336‭‬ ‭/‮الف‬436‏‫‭‮الف‬4
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
7389263
شابک :
‏‫‭978-622-9718-10-0‬‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه ادموند (عاشقانه مهدوی، جلد اول)