امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
80,000
10%
ت 72,000
نظر شما چیست؟

کتاب اپلای از نرجس شکوریان فرد درباره مهاجرت و مشکلات تحصیل در یک کشور خارجی و همینطور انگیزه‌های مهاجرت برای تحصیل در میان دانشجویان ایرانی صحبت می‌کند، این کتاب در انتشارات عهد مانا به چاپ و نشر رسیده است.

معرفی کتاب اپلای

این داستان، به مشکلات تحصیل در کشور و انگیزه‌های مهاجرات دانشجویان از ایران پرداخته است. نویسنده  در کتاب اپلای تلاش کرده است با به تصویر کشیدن توانمندی‌های جامعه ایرانی برای کار و پیشرفت و نیز جاذبه‌های غرب برای تحصیل و کار، علت ماندن یا رفتن دانشجویان را توجیه کند.

میثم، شخصیت اول داستان در کتاب اپلای، دانشجوی نخبه ایرانی است که از طرف دانشگاه‌های اروپایی دعوت به همکاری می شود. این در حالی ست که میثم در فرصت مطالعاتی توانمندی ها و امکانات اتریش را لمس کرده است، در این میان میثم درگیر ابراز علاقه‌های افراطی یکی از هم دانشگاهی‌هایش به نام سوسن می‌شود ...

پی دی اف کتاب اپلای

نسخه الکترونیک این کتاب در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا با دانلود بدون نیاز به اینترنت مطالعه نمایید.

کتاب اپلای مناسب چه کسانی است؟

دانشجویانی که علاقه مند به مهاجرت از ایران هستند و تصمیم دارند تا با دغدغه‌های مهاجرت و زندگی در یک کشور دیگر برای یک ایرانی آشنا شوند کتاب اپلای را باید بخوانند.

گزیده کتاب اپلای

با شهاب از در دانشگاه تهران می‌زنیم بیرون. کیف را روی شانه‌ام می چرخانم و جزوه را درمی‌آورم. شهاب نگاهش که به جزوه می‌افتد، ابرو درهم می‌کشد و نچی می‌کند: نکن این کارو با من میثم! به قرآن خبری نیست!

شهاب را اگر رها کنی دو دست مبل می‌گذارد کنارش و سیستمی می‌چیند تا فقط با چشم و نظر دنیا را بچرخاند. اگر کمی مدیریتش کنی آنوقت همه را توی جیبش جا می‌دهد. بی‌توجه به التماسش می‌گویم: عزیزمی! از صبح تا حالا وسط بخارات شیمیایی بودیم. الآن زیر این بارون قدم می‌زنیم، نتایج رو مرور می‌کنیم ببینیم چه کردیم.

غر می‌زند: بابا صد رحمت به استاد!
آهسته می‌رویم و بحثی را که با استاد به تجزیه و تحلیل نتایج گذرانده بودیم را مرور می‌کنیم. تصمیم نهایی دکتر برای تنظیم مقاله بر پایۀ نتایجم، مقدار زیادی از سنگینی فکرم را کم کرده است و تحمل پارازیت‌های شهاب را بیشتر! جان میثم، کافه!

بیخیال تر از آنم که در سیر تبادل انرژی، طرف مقابلم را کمی نوازش کنم! الآن یک الکترونم و اصلاً ذره‌ای به نام پروتون نمی‌شناسم، در مقابل اصرارش، نیم ساعتی را در کافه می‌گذرانیم. آزمایش‌ها را هم دوباره مرور می‌کنیم البته برای این دو روز اخیر را. نتایج سری قبل را هم بررسی می‌کنیم، قرار شب را می‌گذاریم و شهاب کج می‌کند سمت خوابگاه و من سمت کانون. تا ساعت نه شب بچه‌ها با من کلاس فیزیک دارند و بعد هم به دکتر قول داوری مقاله داده‌ام.

دانلود کتاب اپلای


در فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب امکان تهیه کتاب pdf اپلای و کتاب چاپی اپلای فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

کتاب اپلای نرجس شکوریان فرد

مشخصات رمان اپلای در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: عهد مانا
نویسنده: نرجس شکوریان فرد
تعداد صفحه: 248
موضوع: رمان
قالب: الکترونیک و چاپی با تخفیف

صفحات کتاب :
248
کنگره :
‏‫PIR8123‭‬ ‭/ک823‏‫‬‭‮الف‬2 1397
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
5232472
شابک :
‫‬‭978-600-99976-8-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه اپلای