1 / 3

تکنیک های رنگ کردن قناری

55 راه متقاعد سازی برای فروش محصولات آموزشی تاثیر گذار

موضوعات


دانلود کتاب تکنیک های رنگ کردن قناری

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 9.4 مگا بایت
صفحات کتاب : 84
19,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب تکنیک های رنگ کردن قناری (55 راه متقاعد سازی برای فروش محصولات آموزشی تاثیرگذار)، اثر ارزشمند حسین شیرمحمدی است که به شما می آموزد چگونه به قلب مشتریانتان نفوذ کنید! چرا که آنجا بهترین مکان دنیاست...

قناری استعاره از کتاب، دوره آموزشی، سمینار و هر محصول آموزشی ارزشمندی است که می خواهید بفروشید. حسین شیرمحمدی معتقد است: رنگ کردن خوب است اما گنجشک را قناری نمی کند از سویی دیگر قناری هم اگر رنگ نشود، فروش نمی رود.

هر ایده ای (حتی خیریه) یک محصول است که باید برای فروش آن جذابیت ایجاد نمود. قناری هم باید رنگ شود و به فروش برسد، هیچ چیزی به صرف با کیفیت بودن خود به خود نمی فروشد.

نکات مهمی که درباره کتاب تکنیک های رنگ کردن قناری باید بدانید:

1-به هیچ وجه یکبار خواندن این کتاب کافی نیست از این کتاب به مثابه یک چک لیست استفاده کنید و همیشه در دسترس تان باشد.

2-تکنیک های این کتاب با این پیش فرض نوشته شده که محصول، کالا یا خدمات شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. بدیهی است زمانی که محصول شما کیفیت مطلوبی نداشته باشد استفاده از این تکنیک ها حرام و فعالیت شما فریب مشتری خواهد بود.

3-فرمول زیر همیشه حاکم است:
کالای خوب + تبلیغات خوب = ثروت + بازی برد، برد
کالای خوب + تبلیغات ضعیف = دلسردی و نا امیدی و بازی باخت باخت
کالای بد + تبلیغات خوب = فروش + بی اعتباری فروشنده و بازی باخت باخت

4-مهارت تبلیغ نویسی (کپی رایتینگ) یک مهارت واجب بر هر کسی است که دارای محصول است.

5-یک تبلیغ نویس خوب: اهل مطالعه است (خصوصا طنز و رمان و مجله + کتاب های مرتبط)، از تبلیغات بیلبوردها و مجلات و تلویزیون ایده می گیرد. دست به قلم است. خودمانی و صمیمی می نویسد. به شکل مرگباری با مخاطب صادق است. همیشه خودش است، نقش بازی نمی کند.

6- پیشنهاد می شود مجله خط خطی و همشهری جوان را بصورت مداوم مطالعه نمایید تا قدرت نوشتن طنز و مهارت تبلیغ نویسی تان تقویت شود.

7-فکر کنید چقدر خوب می شد با هر تبلیغی که منتشر می کنید غرق سفارش شوید. شاید فاصله شما با ثروت به اندازه یک متن تبلیغ عالی باشد.

8-اساتیدی که در کتاب تکنیک های رنگ کردن قناری از آن ها نام برده شده (دکتر معظمی، دکتر شیری، استاد محمد پیام بهرامپور، استاد بابک تاواتاو، دکتر آناهیتا چشمه علایی، استاد سید حسین عباسمنش و کسانی که نامشان در این کتاب به عنوان استاد آموزشی درج شده است.) در درجه اول محتوای آموزشی بسیار دست اول، با کیفیت و ارزشمندی دارند و در درجه دوم به تکنیک های تبلیغاتی واقف هستند بنابراین محتوای خوب + تبلیغات حرفه ای آن ها اساسا امری پسندیده است.

9-اگر حس تان به تبلیغات بد است یعنی شما ذهن فقیری دارید، خرید و فروش و تبلیغات باعث رونق جامعه است و باید باشد، اگر تبلیغات نبود ما چگونه از این همه کالا یا خدمات خوب باخبر می شدیم، خجالت کشیدن از تبلیغ و فروش یعنی باورهای مرکزی شما مشکل دارد!

10-آخرین نکته: رنگ کردن خوب است ولی گنجشک را قناری نمی کند! پس اولین گام موفقیت، تولید محصول با کیفیت است.

در بخشی از متن کتاب تکنیک های رنگ کردن قناری می خوانیم:

در فرهنگ خودمان ضرب المثلی داریم که می گوید «خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو»؛ این تا حدودی همان چیزی است که خارجی ها به آن می گویند bandwagon در واقع این تکنیک به شما القا می کند که عده زیادی مشغول انجام کاری هستند یا به چیز خاصی عقیده دارند و برای شما بهتر است که به آن ها بپیوندید.

وقتی یک تبلیغ تلویزیونی نشان می دهد که تعداد زیادی از افراد پول شان را در فلان بانک می گذارند یعنی اینکه شما اگر چنین کاری نکنید، متضرر می شوید؛ به هر حال هیچ کس دوست ندارد از بقیه عقب بماند، با استفاده از این تکنیک مخاطبان تحریک می شوند که با جماعت همراهی کنند.

بطور مثال در کلیپ زیر مشاهده می کنید که هر نفر جدید که به جمع اضافه می شود، فورا با صدای زنگ با جماعت ایستاده و می نشیند و این دقیقا ترس از انزوا است و حتی اگر نظر مخالف هم داشته باشد، باز هم خود را مجبور به همراهی می کند.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 84

کنگره : HD8039 /ک2‭‬‏‫‬‮‭ش9 1396

دیویی : 331/7617

کتابشناسی ملی : 5064640

شابک : 978-600-455-636-1‬‬

سال نشر : 1396

فهرست

تکنیک های پایه ای اقناع
1-گواهی دادن (توسط چهره ها یا سلبریتی)
2-گواهی دادن (توسط نخبگان)
3-گواهی دادن (توسط مردم عادی)
4-تداعی معانی
5-تکنیک همراهی با جماعت یا اثر جمع
6-تکنیک افراد یا چیزهای زیبا
7-تکنیک رشوه
8-ادعای آشکار و مستند که قابل آزمایش است.
9-تکنیک شدت
10-تکنیک ترس
11-شوخی و طنز
12-تکنیک تکرار و بازگویی
13-تکنیک گرم و صمیمی
تکنیک های متوسط اقناع
14-انتخاب گزینشی
15-تکنیک تمجید از مخاطب
16-تکنیک کاریزما
17-تکنیک استقرا
18-استفاده از کلمات پرزرق و برق
19-تکنیک برچسب زنی
20-معادل سازی بر اساس حسن تعبیر
21-تازگی
22-نوستالژی
23-چو دانی و پرسی خطا نیست
24-تکنیک شواهد علمی
25-راه حل های ساده
26-استفاده از نماد
تکنیک های پیشرفته اقناع
27-مقایسه دو چیز با هم
28-زمان بندی مناسب دریافت پیام
29-تکنیک ناجی (قهرمان)
30-احساس گناه و تقصیر
31-اثر مرجع
32- تصاویر
33- ویدیو
34-بازاریابی محتوا
35-تاکید بر سود
36-استفاده از اعداد و ارقام و آمار
37-نظرات مشتریان
38-استفاده از داستان
39-استفاده از ضمانت
40-پیشنهاد ویژه
41-دستورات پنهان (پیام مخفی)
42-ایجاد هیجان
43-اعتراف به یک مشکل یا ضعف کوچک
44-همدردی با مخاطب
45-تصویرسازی آینده
46-استفاده از حس برتر بودن
47-درگیر کردن قبل از خرید
48-منحصر به فرد بودن
49-لحن محاوره ای و راحت
50- تحریک احساسات و عواطف با استفاده از عنصر موسیقی
51-دشمن مشترک
52-طرح محدودیت
53-جلز و ولز استیک
54-راه حل جامع
55-غافلگیری و سورپرایز

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات