امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
خرید چاپی
ت 37,000
نظر شما چیست؟

در کتاب ارتباط موثر و  نفوذ به قلب دیگران که یکی از دکتر حورائی است، مساله ارتباط گرفتن از زوایای مختلف بررسی شده است. ارتباط گرفتن به مثابه هنر نه مهارت، ارتباط به معنی انعطاف، و تاثیر مجاورت در ارتباط ، از مباحتی است که در این کتاب می خوانیم.

معرفی کتاب ارتباط موثر و نفوذ به قلب دیگران

در این کتاب مهارت سخنرانی در جمع و ترفندهای آن مطرح شده و ده ها نکته موثر و مفید دیگر در ایجاد ارتباط با دیگران بررسی شده است. این کتاب پر از نکات کاربردی بوده و به کسانی که در ارتباط گرفتن در روابط دوستانه ، بین همکاران و یا شرکای تجاری با مشکل مواجه اند، توصیه می کنیم. 

دانلود کتاب ارتباط موثر

برشی از متن کتاب ارتباط موثر و نفوذ به قلب دیگران

ممکن است بگویید:«من می خواهم مشتاقانه و صمیمانه گوش کنم و نقش شنونده‌ای خوب و محبوب را بازی کنم، ولی با افراد پر حرف چه کار کنم؟ این عده وقتی می‌بینند ما چنین مشتاقانه گوش می‌کنیم (در حقیقت تحمل می کنیم)، به گفتن و پرچانه‌گی تشویق می شوند و این به ما آسیب می زند!»

اگر طرف شما فرد پرحرفی است و ملاحظه شما را نمی کند، دوستانه و صمیمانه و البته قاطعانه به او گوشزد کنید وقت شما محدود است. مثلا اعلام کنید:«من می توانم بیست دقیقه در خدمت شما باشم، بعد باید به کاری مشغول شوم (یا به جایی بروم).» وقتی زمان مشخصی را اعلام می کنید و به آن متعهد می مانید، او به تدریج خود را با شما هماهنگ و تنظیم می کند، متاسفانه ما این کار را نمی کنیم و لحظه به لحظه که او صحبت می کند، خودخوری می کنیم و از درون رنج می بریم، تا این که منفجر می شویم و به او پرخاش و تندی می کنیم، یا ارتباط را قطع می کنیم.

البته روشن است تا زمانی که اذیت نشده ایم و به کاری که داریم لطمه نمی‌خورد، هر چه شنونده صبورتری باشیم، صمیمیت، محبوبیت و تأثیرگذاری خود را افزایش داده ایم.

دانلود کتاب ارتباط موثر

علاوه بر خرید کتاب ارتباط موثر، امکان دانلود نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب فراهم شده است.

مشخصات کتاب ارتباط موثر را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: مولف
نویسنده: دکتر سید مجتبی حورائی
تعداد صفحه: 144
موضوع: ارتباط موثر و نفوذ به قلب دیگران
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
136
کنگره :
BF637‭‬‭‬ ‭/م8‏‫‭ح95 2.ج 1393
دیویی :
‏‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
3478533
شابک :
978-600-04-0941-8‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه ارتباط موثر