دانلود وخرید کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

نگاهی از منظر روانشناسی به داستان حضرت یوسف(ع)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000
خرید چاپی
ت 38,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان از نوشته های سید مجتبی حورائی در حقیقت نگاهی روانشناسانه به داستان حضرت یوسف است. این کتاب همان کتاب یوسف، قهرمان خوبی‎هاست که در چاپ جدید با عنوان جدید ارائه می‌شود.
کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان با معرفی یک الگوی عالی و واقعی به طرح مباحثی از روان‎شناسی می‌پردازد که در نهایت به آرامش، موفقیت و خوشبختی فرد منجر می‌شود.

 

نقش تربیتی کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

قصه، بار تربیتی فوق العاده و تأثیر باورنکردنی بر ذهن انسان دارد. عالی‌ترین نصیحت ها و محکمه پسندترین اندرزها، در قالب تمثیل، تشبیه و داستان است که بر جان مخاطب می نشیند.
دقت کنید، وقتی خدا می خواهد کتاب آسمانی قرآن را به گونه ای برای بشر بفرستد که برای همه‌ی عصرها و نسل ها قابل استفاده باشد و او را از تاریکی‌های دنیا راهنمایی و هدایت کند، کتابی می‌فرستد که پر است از قصه های آموزنده و تأثیرگذار.

این در حالی است که انتظار ما این است که یک کتاب تربیتی و انسان ساز که از جانب خدا برای بشر فرستاده شده (با توجه به اهمیتش) ظاهر خشک و جدی داشته باشد، اما خداوند که رب العالمین است و اراده کرده است ما را تربیت کند.
در جای جای قرآن برای ما قصه می گوید: قصه آدم و حوا، هابیل و قابیل، ابراهیم، هود، نوح، اصحاب کهف، موسی، عیسی، ابرهه، یعقوب، سلیمان و یوسف و ...

 

داننلود کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

 

بخشی از متن کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

اطرافیان شاه و معبران دربار، وقتی دیدند از تعبیر خواب پادشاه ناتوان‌اند و چیزی نمی‌فهمند گفتند شما خواب پریشان دیده‌اید (که تعبیر درستی ندارد).
در صورتی که صرفاً بایست می گفتند: « ما بلد نیستیم و نمی‌دانیم.» و آنچه مانع از این اظهار ناتوانی صریح شد ترس آنان از این بود که نکند با اعتراف به نادانی و ناتوانی، نظر شاه و دیگران نسبت به آنان عوض شود و دیگر مورد رجوع، محبت و اعتماد نباشند.

این همان عادتی است که ممکن است ما هم به آن دچار باشیم. چه اشکالی دارد که انسان وقتی از چیزی سر در نمی‌آورد بگوید «نمی‌دانم»؟ پاک کردن صورت مسأله و اظهارنظرهای بیهوده و بی جهت که گاه سبب گمراهی هم می شود هرگز باعث محبوبیت کسی نمی شود.
به ویژه وقتی باور داشته باشیم که عزت و محبوبیت هم در دست خداست، با گفتن «نمی دانم» و «بلد نیستم» چیزی از ما کم نمی شود. و چه بسا حتی بیشتر مورد اعتماد شویم. چون به تدریج اطرافیانمان می فهمند که ما بیهوده اظهارنظر نمی‌کنیم.

 

دانلود و خرید کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان(نسخه چاپی و pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب pdf رازهای موفقیت یک قهرمان و کتاب چاپی و رازهای موفقیت یک قهرمان فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
BF637‭‬
دیویی :
‏‫‬‭1581/1
کتابشناسی ملی :
6054429
شابک :
978-600-340248-5‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه رازهای موفقیت یک قهرمان