1 / 3

بازاریابی بین المللی

کتاب طلایی؛ مختصر، ساده، مفهومی

موضوعات


دانلود کتاب بازاریابی بین المللی

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 2.1 مگا بایت
صفحات کتاب : 295
25,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب طلایی بازاریابی بین المللی، نوشته سمانه شیخ سفلی یکی از کتاب های تخصصی انتشارات مولفین طلایی برای دانشجویان و پژوهشگران مدیریت است.

انتشارات مولفین طلایی بیشتر در زمینه چاپ و نشر کتاب های آموزشی و دانشگاهی فعالیت می کند. چاپ و نشر کتاب های درسی، کتاب های آموزشی مشاغل و حرف گوناگون، تدوین جزوات دانشگاهی در قالب کتاب های دانشگاهی و چاپ پایان نامه ها و تالیفات دانشجویان و پژوهشگران مقاطع مختلف، در حوزه کاری این انتشارات است.

هدف این انتشارات به طور کلی، چاپ و نشر کتاب هایی است که به متخصصان و کارآموزان و دانشجویان کمک می کند بر غنای علمی خود بیافزایند و قدمی موثر در راه ارتقای تخصص خود بردارند.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 295

کنگره : ‏‫‬‮‭HF1379‏‫‬‮‭/ش93ک2 1392

دیویی : 382

کتابشناسی ملی : 3238928

شابک : ‭978-600-248-285-3

سال نشر : 1392

فهرست

فصل اول: کلیات بازاریابی بین المللی
فصل دوم: محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
فصل سوم: محیط اقتصادی در بازاریابی بین المللی
فصل چهارم: محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی
فصل پنجم: تحقیقات بازاریابی بین المللی
فصل ششم: استراتژی های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی
فصل هفتم: سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
فصل هشتم: کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
فصل نهم: تبلیغات در بازاریابی بین المللی
فصل دهم: قیمت¬گذاری در بازارهای بین المللی
فصل یازدهم: سازماندهی و برنامه ریزی فعالیت ها در بازاریابی بین المللی
آزمون نیمسال اول 92-1391

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات