امتیاز
5 / 4.6
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

 کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین با ترجمه سمانه فلاح و گویندگی اعظم حبیبی توسط شرکت شادن پژواک ارائه شده است. کتاب صوتی چهار اثر فلورانس یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های جهان است که به شما می‌آموزد چگونه هزاران مشکل در زندگیتان را با هوش و درایت حل کنید و به هر چیزی که می‌خواهید برسید.

معرفی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین

برای بسیاری از افراد، زندگی شبیه به میدان جنگ است، اما واقعیت اینطور نیست و زندگی اغلب شبیه به یک بازی است.

در حقیقت اگر ما به برخی از مسائل غیرطبیعی و ماورایی که از عمق جان مان سرچشمه می گیرند، اعتقاد نداشته باشیم، هرگز قادر نخواهیم بود که در این بازی موفق شویم. منظور من از آن دسته اعتقادات، مسائل و مباحثی هستند که در کتب آسمانی ذکر شده و بدان ها پرداخته شده است.

به عنوان مثال احتمالاً به دفعات مکرّر شنیده ایم که در تعالیم دینی و معنوی آمده است: «هر آنچه که یک زن در امروز خود می کارد، در فردای خود درو می کند.» این مطلب بدان معناست که هریک از ما زنان هرکاری که در این لحظه انجام می دهیم، روزی دیگر نتیجه اش را می بینیم، یا اینکه هرچه بدهیم، مطابقش را روزی دیگر پس می گیریم و چه خوب و چه بد، چه پسندیده و چه ناپسند.

اگر ما به دنیا بدی و نفرت بدهیم محال است نیکی و عشق دریافت کنیم و یا به عکس اگر عشق بدهیم، محال است حاصلی جز آن نصیبمان شود. همچنین در مقابل دروغ، تقّلب و دیگر خصایل اخلاقی به همان شکل و همان انداز قسمت مان می شود. حال مهم تر از همه آن است که ما چگونه از هر یک از بازی های زندگی درس بگیریم و در بازی زندگی خود به کار ببریم.

خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین

این کتاب صوتی از 4 کتاب از فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) تشکیل شده که نام‌های آن عبارت‌اند از: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو، عصای معجزه‌گر توست!»، «درهای اسرار آمیز موفقیت» و «نفوذ کلام». زبان اسکاول شین صمیمی، ساده، بی‌تکلف و به صورت طنز است و در انتقال پیام‌های خود که پرده از حقیقت زندگی بر‌می‌دارد، بسیار موفق بوده؛ از همین‌رو به راحتی مخاطبان را جذب آثار خود می‌کند.

دانلود رایگان کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین رایگان در فراکتاب ارائه نشده است. می توانید آن را از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس در کتابخوان فراکتاب به آن گوش فرا دهید.

مشخصات کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شادن پژواک
نویسنده: فلورانس اسکاول شین
مترجم: سمانه فلاح
گوینده: اعظم حبیبی
تعداد صفحه: 432
موضوع: توسعه شخصی
قالب: صوتی 

 

کتاب های مشابه چهار اثر فلورانس اسکاول شین