نظر شما چیست؟
چگونه افراد عادی کارهای غیر عادی انجام می دهند

زندگی جدید امکان پذیر است زیرا واقعیتی فراتر از تجربیات زمانی و مکانی ما وجود دارد.
دکتر جو دیسپِنزا نویسنده کتاب ماوراء طبیعی شدن درک ما از جهان و مهم تر از همه، اعتقادات ما در مورد آنچه جسم انسان قادر به دستیابی به آن هست را به چالش می کشد. او از طریق تلفیقی از تحقیقات علمی و بینش معنوی، مخاطب را در معرض این واقعیت قرار می دهد که ابعادی فراتر از ادراک نیز وجود دارد. این بعد، کوانتوم نامیده می شود. مکانی که شامل اطلاعات و پتانسیل های نامتناهی است.

دکتر دیسپِنزا اعتقاد دارد که بیش تر جهان خالی است، به عبارت دیگر فاقد ماده است. هنگامی که به یک اتم نگاه می کنیم می توانیم آن را ببینیم. با این حال، آن فضا خالی نیست بلکه پر از انرژی و امکانات بالقوه است. در سطح کوانتومی، به دلیل سرعت حرکت ذرات، انرژی بیش تری از ماده وجود دارد و با سرعت نور، ماده به انرژی تبدیل می شود. در فرکانس های بالا، ماهیت کامل همه چیز از انرژی، اطلاعات و آگاهی است. ما با تبدیل شدن به هیچ کس و هیچ چیز در هیچ زمان، به این واقعیت دسترسی پیدا می کنیم.

هرچه امواج مغزی کندتر می شود و از ذهن تحلیلی و واقعیت مادی خود خارج می شویم، سیستم عصبی خودمختار بیش تر فعال می شود. ما به انرژی آگاهی خالص تبدیل می شویم و با دنیای کوانتوم ارتباط برقرار می کنیم. این فرکانس ما را بالا می برد که می توانیم از آن برای برقراری ارتباط با اطلاعات و امکانات جدید خارج از محدوده زمان استفاده کنیم. با بالا رفتن سطح فرکانس، می توانیم به قلمرو یکپارچگی برسیم. در اینجا، تمام ماده به انرژی حاوی اطلاعات تبدیل شده است، و زمان همه فضا را در لحظه حال فرو ریخته است.

آینده و گذشته ای وجود ندارد. در این مکان، با آگاهی کل ارتباط برقرار می کنیم. بنابراین، ما از هیچ چیز به همه چیز، همه کس، همه جا و همه زمان تبدیل می شویم. اینجا مکان امکانات نامحدود است. اگر بتوانیم به قلمرو یکپارچگی دست پیدا کنیم، پس می توانیم در هرچیز، هرکس، هرمکانی و هر زمانی باشیم.

دکتر دیسپِنزا در این کتاب مطالعات جدید و جالبی را در مورد بدن انسان و مکاشفات متعالی را به اشتراک می گذارد. با پیروی از روش های او، می توانیم به این بعد دسترسی پیدا کنیم و مسیر زندگی خود را تغییر دهیم.

کتاب های مشابه کتابچه ماوراء طبیعی شدن