کتاب کتابچه نمی توانی به من آسیب بزنی

به ذهن خود مسلط شوید و با احتمالات مبارزه کنید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

نمی توانی به من آسیب بزنی

به ذهن خود مسلط شوید و با احتمالات مبارزه کنید

آیا می دانید چه کسی هستید و قادر به انجام چه کارهایی می باشید؟ اکثریت قریب به اتفاق انسان ها، حدود 40 درصد از توانایی های خود را به کار می گیرند، و همچنین دلالیل قانع کننده ای را ارائه می دهد که نشان می دهد استفاده از 60 درصد دیگر، تا حد زیادی مسئله ی کنترل ذهن است.

تعیین هدف به این معنا نیست که بگویید چه چیزی را می خواهید، بلکه به معنای ایجاد فضایی است برای این امر که تصمیم بگیرید چگونه می خواهید آن را به واقعیت تبدیل کنید. بسیاری از ما در محاصره ی افرادی هستیم که برای مان آرزوی آرامش دارند. افرادی که به جای کمک به ما برای مقابله و تلاش بیشتر، دلشان می خواهد که جراحات ما را درمان کنند و از آسیب بیشتر جلوگیری کنند.

باید خود را در محاصره ی افرادی قرار دهیم که چیزی که باید بشنویم را به ما بگویند، نه چیزی که نیاز داریم درک کنیم، اما در عین حال، این کار نباید باعث شود که احساس کنیم در مقابل کار غیرممکنی هستیم. زندگی درباره تغییر شخصیت افراد است. اصلی ترین فردی که باید با او مبارزه کنید، خودتان هستید. با این روش جلو بروید و به زودی چیزی که به نظرتان دست نیافتنی بوده است را هر روز در زندگی تان انجام خواهید داد.

دیوید گوگینز، یک افسر اسبق نیروی دریایی در این کتاب خاطرات، به تشریح استراتژی های مستقلش برای زندگی می پردازد. کتاب، درباره ی رو به رویی نویسنده با تمرینات آماده سازی نظامی و رقابت در ماراتون استقامت است و تمرینات بی وقفه ی او را توصیف می کند و همچنین، نگاه جالبی به خرده فرهنگ ها نیز دارد. هدف از این کتاب این است که خوانندگان به این نتیجه برسند که خودشان مسئول چیزی هستند که در زندگی دارند. پس از خواندن این کتاب، بهانه آوردن را تمام خواهید کرد. بلند خواهید شد و ادامه خواهید داد. تنبلی دیگر در شان شما نخواهد بود.

کتاب های مشابه کتابچه نمی توانی به من آسیب بزنی