امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پرچم سفید تسلیم ملت ایران

کتاب پرچم سفید تسلیم ملت ایران نوشته سید محمود نبویان عضو هیئت علمی آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) است. نویسنده کتاب دبیر کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی هم بوده است.

در کتاب پرچم سفید تسلیم ملت ایران، نویسنده از دیدگاه خودش به این موضوع می پردازد که پذیرفتن برجام یک راه نجات برای ملت ایران نبود بلکه ایران را در موقعیت ضعف و شکست قرار داد و باعث شد از مواضع خودش عقب برود و نتواند در عرصه جهانی مانند قبل به فعالیت های هسته ای خودش بپردازد.

 این کتاب دیدگاه های سید محمود نبویان در مورد برجام و دولت روحانی است. کتاب پرچم سفید تسلیم ملت ایران سعی دارد با زبانی منطقی دلایل خود را بیان کند و با ادبیاتی ساده آن را در اختیار همه خوانندگان بگذارد.

کتاب پرچم سفید تسلیم ملت ایران

اجرای قطعنامه ها علاوه بر اینکه به لحاظ حقوق بین الملل امری الزامی است، در موارد مختلف نیز در دستورالعمل های FATF به اجرای آن ها اشاره شده است، برای نمونه، در توصیه شماره 16 اف. ای. تی. اف آمده است: «کشورها باید اطمینان حاصل کنند که موسسات مالی در حین انجام فرآیند نقل و انتقالات الکترونیکی، طبق تعهدات مقرر در قطعنامه های مربوط شورای امنیت سازمان ملل متحد از جمله قطعنامه 1267 (1999) و قطعنامه های پیرو آن و نیز قطعنامه 1373 (2001) مرتبط با ممنوعیت و سرکوب تروریسم و تامین مالی تروریسم، دارایی های افراد و موسسات معین را مسدود کرده و باید انجام هرگونه معامله با اشخاص مزبور را ممنوع کنند. »

صفحات کتاب :
61
کنگره :
‏‫‭JQ1785‭‬ ‭
دیویی :
‏‫‭320/955
کتابشناسی ملی :
8656638
شابک :
978-622-285-109-5
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه پرچم سفید تسلیم ملت ایران