کتاب جوادی کجایی؟ (روایتی طنز از پیاده روی اربعین)

پیاده روی اربعین به روایت یک طنزچی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
9,000
15%
ت 7,650

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جوادی کجایی؟

کتاب جوادی کجایی؟ نوشته فاطمه تقی زاده، یک سفرنامه و روایت طنز آمیز از رویداد پیاده روی اربعین در مسیر نجف به کربلاست. سفرنامه ای با اتفاقات طنز و شیرین که برای راوی داستان رخ داده است.
این کتاب با لحنی به ظاهر کهن اما در قالبی جدید و خلاقانه که مشابه پست های اینستاگرام است نگاشته شده و در آن به نحو طنز گونه ای از برخی علائم و اصطلاحات فضای مجازی استفاده شده است. در انتهای کتاب جوادی کجایی؟ چندین عکس از عکس هایی که نویسنده در اینستاگرامش منتشر کرده را نیز می توان مشاهده کرد.

 

دانلود و خرید کتاب جوادی کجایی؟ (pdf و چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf جوادی کجایی؟ و همچنین امکان خرید کتاب چاپی جوادی کجایی؟ فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

دانلود و خرید کتاب جوادی کجایی

بخشی از متن کتاب جوادی کجایی؟

چند قدم بالاتر از #المنار، هتلی پدر و مادردار و جلیل القدری بود که اهل فن (بانو جوادی) ایشان را مشکوک به ابتلا به وای فای رایگان دانسته، ما را به استفاده ابزاری از سرویس چاییِ لابی هتل و ناخنک زدن به انبار عظیم وای فای شان تشویق می کردند.
شک مان زمانی بدل به یقین گشت که دیدیم مولایان فسفری پوشی که دو نفر به دو نفر به نگهبانی از #المنار می ایستند، پس از آنکه به گاه ورود و خروج، نیک استنطاق مان کردند و از وجود #نشان_فیروزه_ای_رنگ بر گردن مان مطمئن شدند، سر بر جیب مراقبت فرو برده #تلگرام چک می کنند!
چک کردن مدام #تلگرام در شرایطی که هزینه پست گذاشتن در #اینستاگرام معادل یک بشکه نفت برنت دریای شمال بود، دو معنی بیشتر نداشت:

1. مولایان به درجه ای از #عرفان نائل آمده بودند که هزینه کمرشکن اینترنت عراق را به دکمه کیف پولشان دایورت کرده، چونان مرفهین بی درد، بسته اینترنتی ابتیاع فرموده بودند. (که با توجه به سال #اقتصاد_مقاومتی، کاملا بعید می نمود)

2. مولایان به درجه ای از #تو_دل_برویی نائل آمده بودند که هتل مذکور، رمز وای فای در اختیارشان گذاشته، دائم الآنلاین شان فرموده بود.
(که باتوجه به استعدادهای بالقوه مولایان، کاملا محتمل می نمود) مدیون نفس اماره مان هستید اگر فکر کنید ما قلمیان مقهور روح خبیث مان گشته، عازم هتل مذکور شدیم!

صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‭BP263/2‏‫‭/ت7ج9 1397
دیویی :
297/9534
کتابشناسی ملی :
5437679
شابک :
978-600-8857-69-3
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه جوادی کجایی؟