امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
25,000
15%
ت 21,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نسل قابیل

کتاب نسل قابیل نوشته جواد بامری است این کتاب به جنایت های خاندان آل سعود در خاورمیانه می پردازد. همان طور که امروز همه می بینند عربستان از هر فرصتی برای قدرت نمایی و کنترل کشورهای خاورمیانه استفاده می کند. گاه با پول و گاه با زور و جنگ.

جواد بامری در کتاب نسل قابیل سعی دارد نگاهی تاریخی و دقیق به اتفاقات سال های اخیر در خاورمیانه انداخته و رفتار این کشور را بررسی کند. کتاب اطلاعاتی جامع و دقیق از سنگ اندازی ها و جنایت های این کشور در اختیار خواننده قرار می دهد.

گزیده کتاب نسل قابیل

دین اسلام، به جهت برخورداری از قانون‌هایی که توسط خالق انسان بیان شده و مبتنی بر حکمت، موعظه و جدال احسن است، انسان‌های پاک سرشت را به‌سوی خویش جذب می‌کند، اما در سال‌های اخیر، فرقه‌هایی مانند وهابیت در لوای اسلام و با چهره به ظاهر مسلمان، ظهور کردند که داعیه فهم درست دین را داشته و مسلمانان دیگر را که با دیدگاه آنان مخالف باشند، خارج از دین معرفی می‌کنند.

وهابیت یکی از فِرَق نسبتاً نو پای اسلامی است که بیش از دو قرن، عربستان و بعضی از کشورهای اسلامی را تحت تأثیر خود قرار داده ‌است. آل سعود، جیره‌خواران استعمار، نیز خود را وام‌دار محمد بن عبدالوهاب و آل او معروف به «آل الشیخ» می‌دانند و با زمینه‌ای که به کمک او فراهم نمودند، در عربستان و منطقه حجاز حکمرانی می‌کنند و سرزمین اسلامی حجاز را به مملکت عربی سعودی تغییر دادند.

آل سعود با همکاری آل‌ الشیخ، شیوه‌های متعددی مانند: قتل، تطمیع و تهدید را در پیش گرفتند و کسانی که از آنان تبعیت نمی‌کردند را، در ردیف یهود و نصاری و مشرکین و کفار قرار دادند.

صفحات کتاب :
322
کنگره :
‏‫‬‮‭‬‮‭‭‮‏‫‬‮‭DS244/52‏‫‬‮‭‏‫‭/ب2ن5 1397‬
دیویی :
‏‫‬‮‭953/805‬‬
کتابشناسی ملی :
5416381
شابک :
‫‭978-600-8857-56-3
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه نسل قابیل