امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خود تحریمی

کتاب خود تحریمی نوشته پژوهشگران دفتر مطالعات گفتمان انقلاب اسلامی است. این کتاب به مفهوم، ابعاد و پیامدهای خسارت بار FATF برای کشور می پردازد.

نویسندگان کتاب خود تحریمی معتقدند که برجام نمادی از کرنش و تسلیم در برابر استکبار بود و برجام فرهنگی یا سند انحرافی ۲۰۳۰ و سند تحریم مقاومت FATF در ادامه برجام قصد نابودی کشور ما را دارد. کتاب خود تحریمی کوشیده است زاویه ای از خسارت ها و پیامدهای سند ننگین FATF را برای میهن دوستان و آزادی خواهان افشا کند.

گزیده کتاب خود تحریمی

اصلی ترین بحث میان منتقدان و مقامات دولت یازدهم درباره توافق باFATF ، مساله تسری تحریم های بین المللی و حتی یک جانبه آمریکا علیه افراد و نهادهای ایرانی به داخل مرزهای کشور است. به عبارت روشن تر، منتقدان می گویند دولت قصد دارد از طریق توافق با FATF افراد و نهادهایی را که توسط آمریکا و سازمان ملل تحریم شده اند، در داخل کشور نیز تحریم کند.

هرچند نقل قول های مشهوری از رئیس کل بانک مرکزی و جناب آقای دکتر عراقچی در تأیید این «خودتحریمی» وجود دارد، اما برخی دیگر از مقامات دولت یازدهم مانند جناب دکتر محمدباقر نوبخت، منکر اعمال تحریم های آمریکا توسط دولت در داخل مرزهای کشور شده اند.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
‏‫JQ1785‭‬ ‭/آ55پ9‏‫‭ 1397
دیویی :
‏‫‭320/955‬
کتابشناسی ملی :
5231804
شابک :
978-600-8857-51-8
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه خود تحریمی