امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی

کتاب ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. این اثر توسط علی مصلی نژاد و علی اکبر درودگر و محمد نیک نیا نوشته شده است. یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی تقویت و توسعه تولید ملی است.

در شرایط تحریم روستاها ماشین محرک تولید کشور می باشند از این رو فقر زدایی و توسعه روستاها مهم ترین عامل توسعه تولید ملی و پیشرفت کشور خصوصا در این شرایط می باشد. یکی از مهم ترین راهکارهای تحقق این هدف مهم، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستاها و مناطق محروم می باشد.

مطلبی که در کتاب ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی ، درآمدی برآن خواهیم داشت، مساله ی ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی است. ابتدا لازم است که یک تبیین و تعریف علمی از اقتصاد مقاومتی ارائه دهیم.

گزیده کتاب ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی

اگر تمام دانش انباشته و کتاب های مرسوم اقتصادی دنیا را مطالعه کنید، نظریه یا تجربه ای مدون و مکتوب درباره ی اقتصاد مقاومتی نخواهید یافت. در تمام متون و کتاب های اقتصاد، هیچ پیشینه ای نظری یا عملی از تحریم بانک مرکزی نخواهید دید و از آنجا که این امر تاکنون سابقه نداشته، چگونگی واکنش به آن هم امری بدیع است.

حتی اگر مطالعاتی هم در این باره صورت گرفته باشد، در طبقه بندی های محرمانه و امنیتی قرار گرفته و امکان دسترسی به آن برای کارشناسان معمولی وجود ندارد. نتیجه اینکه اقتصاددان انقلاب اسلامی نمی تواند از نظریه های متداول برای حل مشکل و مسأل هی خود بهره بگیرد. لذاست که جنبش نرم افزاری و الگوی اسلامی- ایرانی اداره ی جامعه، شکل بدیعی به خود می گیرد که الهام بخش جمیع ملت های آزاده خواهد بود.

صفحات کتاب :
42
کنگره :
T58/5‏‫‭/م55‮الف‬4 1396
دیویی :
004/0955
کتابشناسی ملی :
4710802
شابک :
978-600-8200-81-9
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ارتباط شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی