کتاب قرائت اصلی pdf

روایت بیست و شش ساله رهبر انقلاب از مکتب امام(ره) در جمع سوگواران

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قرائت اصلی

کتاب قرائت اصلی یا روایت بیست و شش ساله رهبر انقلاب از مکتب امام (ره) شامل سخنرانی های آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در سالگردهای ارتحال امام از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۶ است.

در کتاب قرائت اصلی؛ تلاش شده است با مرور بیانات مقام معظم رهبری طی ۲۶ سال مراسم سالگرد ارتحال امام؛ خطوط اصلی مکتب حضرت امام خمینی (ره) تبیین و روشن گردد.

گزیده کتاب قرائت اصلی

این ابعاد را باید با هم دید، با هم ملاحظه کرد... تکیه بر روی یکی از این ابعاد، ب یتوجه به ابعاد دیگر، جامعه را به راه خطا می کشاند، به انحراف می برد... اگر کسی یا جریانی بخواهد به نام عقل گرایی، از ارزش های اسلامی و انقلابی عدول کند، این انحراف است. اگر کسی بخواهد به وسیلة عقل گرایی، در مقابل دشمن بی تقوایی به خرج بدهد، وابستگی به وجود بیاورد، این انحراف است، این خیانت است... همینطور در نقطة دیگر اگر به نام عدالت خواهی و به نام انقلاب یگری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرد هایم؛ از خط امام منحرف شده ایم.

 اگر به نام انقلاب دیگری، به نام عدالت خواهی، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالفند، اما می دانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آن ها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده ایم. اگر بخواهیم به نام انقلاب یگری و رفتار انقلابی، امنیت را از بخشی از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده ایم.

صفحات کتاب :
55
کنگره :
‏‫‭DSR1692/‮الف‬74‏‫‬‭ق4 1395
دیویی :
‏‫‬‭955/0844
کتابشناسی ملی :
4277303
شابک :
978-600-8200-27-7
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه قرائت اصلی