کتاب گپ و گفت حرفه ای pdf

نکته های کاربردی در مصاحبه برای خاطرات شفاهی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گپ و گفت حرفه ای

کتاب گپ وگفت حرفه ای، مجموعه نکات کاربردی برای مصاحبه در خاطرات شفاهی انقلاب و دفاع مقدس کاری از رضا مصطفوی است. دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

یکی از توصیه های مستمر و اکید رهبر معظم انقلاب، ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند آن دوران است که خود گنجینه ای است، از آداب و فرهنگ ایثار و مقاومت و اخلاق و حماسه و عرفان. استخراج این گنج، نیاز به مهارت و تخصص های لازم دارد که به دلیل تازه بودن این موضوع، کتاب و یا ابزار آموزشی لازم، در دسترس نیست.

نویسنده این کتاب که خود از فعالان و اساتید این عرصه بوده و سال ها سابقه ثبت و تدوین این خاطرات را به صورت کاملاً کاربردی دارد، در کتاب گپ وگفت حرفه ای سعی کرده با روشی کاملاً کاربردی، آموزشی، آسان و کوتاه به این موضوع بپردازد.

می توان به جرأت گفت؛ این اولین باری است که این تجربیات خاص دفاع مقدس به این صورت تدوین و منتشر شده است، به دیگر سخن کتاب به گونه ای است که می تواند کمک کار علاقه مندان به مصاحبه گری در عرصه های دیگر نیز باشد، همچنین کتاب گپ وگفت حرفه ای دارای 72 نکته کوتاه و کاملاً کاربردی است.

گزیده کتاب گپ و گفت حرفه ای

گاهی پیش می آید که برای ثبت خاطرات رزمنده یا خانواده ی  شهدا با مقاومت آن ها روبه رو شده ایم؛ یا به دلیل تصورشان از مصاحبه یا برای فرار از تفاخر و خودنمایی.

هنگام قرار گذاشتن با این خانواده ها بهتر است برای عرض ادب، دیدار و احوالپرسی وقت بگیرید و اگر مجلس گرم شد و شرایط آماده بود، بروید پای گفت و گو.

دیویی :
‏‫‬‭070/4
کتابشناسی ملی :
4448982
شابک :
978-600-8200-46-8
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
104
کنگره :
‏‫PN4784‭ /م6‏‫‬‭م6 1395‮الف‬

کتاب های مشابه گپ و گفت حرفه ای