دانلود کتاب مجالس حسینی (رهنمودهای مقام معظم رهبری)

جستاری در موضوع مجالس حسینی(ع) در کلام مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مجالس حسینی

کتاب مجالس حسینی شامل رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله) است که در موضوع "مجالس حسینی" است که با نمایه زنی، تیتربندی و چکیده نگاری مطالب، در اختیار مخاطبان عزیز قرار گرفته است.
توضیح این نکته ضروری است که کتاب مجالس حسینی، یکی از آثار موضوعی است که از کتاب مرجع "آفتاب در مصاف" مشتمل بر تمامی بیانات آیت الله سید علی خامنه ای از سال 1357 تا سال 1390 در مورد سرور و سالار شهیدان استخراج شده است.

 

دانلود کتاب مجالس حسینی (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf مجالس حسینی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

دانلود کتاب pdf مجالس حسینی

 

بخشی از متن کتاب مجالس حسینی

امروز دلهای ما هم مشتاق حسین بن علی (ع)و آن ضریح شش گوشه و آن قبر مطهّر است. ما هم گرچه دوریم، ولی به یاد حسین بن علی (ع) و به عشق او سخن می گوییم.
ما با خودمان عهد کرده ایم و عهد می کنیم که یاد حسین (ع)، نام حسین (ع) و راه حسین (ع) را هرگز از زندگی خودمان جدا نکنیم. هم هی ملّت ما، هم هی کشور ما، هم هی شیعیان عالم و بلکه هم هی آزادگان در سرتاسر جهان، یک چنین احساسی نسبت به حسین بن علی (ع) دارند.

همه ی مفاهیمی که امروز نظام اسلامی دنبال آن هاست - عدالت، مبارزه با فساد، مبارزه با استکبار جهانی، مبارزه با تبعیض، توجّه به شایسته سالاری و شایسته گزینی - مفاهیم اساسی دینی ماست و همه اش هم حسینی است.
این ها باید در سینه زنی ها بیاید. آیا این ها با نوحه و روضه و گریه و ناله می سازد؟ البته؛ چون همه ی این عناصر، در آن حادثه وجود دارد. آن حادثه، یک ترکیب عجیب و یک آلیاژ چندین عنصره است.

صفحات کتاب :
296
کنگره :
DSR1692/‭ع2‏‫‭ع2201 1394
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
3999163
شابک :
‏‫‭978-600-7702-34-5
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه مجالس حسینی