امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موعود

کتاب موعود حاصل تلاش جواد بامری است که به گفته خود سال ها در میان اهل تسنن زندگی کرده است و تجربه های خود را در نگارش کتاب به کار بسته است. کتاب موعود در تلاش است تا تحولات قبل از ظهور را به صورت ریشه ای و با توجه به مستنداتی از کتب اهل تسنن و تشیع بررسی نماید.

بخش عظیمی از این موارد شامل شبهاتی است که طی سال های اخیر توسط وهابیت ترویج و تبلیغ می گردد. از جمله، افسانه بودن سرداب امام زمان و غیره. اما بخش دیگری به تشریح شرایط غیبت امام عصر و اتفاقاتی که نوید آن ها در احادیث داده شده می پردازد. و نظریات جدید در رابطه با مهدویت را نیز بررسی می نماید. در بخش پایانی نیز مهدویت در آیینه قرآن و نهج البلاغه ترسیم می گردد.

گزیده کتاب موعود

امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه‌گری و سلطه‌پذیری است؛ یک عده در دنیا سلطه‌گرند، یک عده در دنیا سلطه‌پذیرند. اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت؛ اگر شما توانستید پیروز شوید [و] به آن نقطه‌ی موعود برسید، آن‌وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ی ظهور ولی‌امر و ولی‌عصر(عج) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. (امام خامنه‌ای حفظه‌الله)


کتابشناسی ملی :
4509785
شابک :
978-600-8200-59-8
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
237
کنگره :
BP51‏‫‭/ب255م8 1395
دیویی :
297/959

کتاب های مشابه موعود