کتاب بازخورد گرفتن و بازخورد دادن

3 از 1 نظر

صوتی

حجم دانلود: 48.1 مگا بایت

خلاصه کتاب بازخورد گرفتن و بازخورد دادن

بازخورد گرفتن و بازخورد دادن

تمام افراد متخصص در حال تلاش برای انجام کارها به صورت بهتر هستند. مهم نیست که کجا کار می کنید یا اینکه کار شما چیست، تنها راه بهبود، بازخورد است. ارایه و دریافت بازخورد یک مهارت است که به هر عضو یک سازمان مربوط می شود.
• این دوره را مشاهده کنید تا یاد بگیرید که چگونه بازخوردی با کیفیت بالا ارایه و دریافت کنید. فارغ از این که بازخورد را با همراهانتان، مدیران، همکاران، اعضای تیم، دوستان و یا خانواده دارید، اصول ثابتی را باید رعایت کنید.

نویسنده جما لی رابرتز نشان می دهد که چگونه می توانید بازخورد موثر ارایه دهید، درخواست بازخورد کنید و از پاسخ های دریافتی به عنوان یک ابزار برای بهبود عملکرد شخصیتان استفاده کنید. این راهنمایی ها به شما کمک می کند تا شما را وارد چرخه ای از توسعه مداوم و یک ذهنیت رو به رشد کند که می تواند به پیشرفت حرفه و روابط شما کمک کند.

مباحث عبارتند از:

• به راحتی درخواست بازخورد دادن

• غلبه بر نقاط کور

• ایجاد ذهنیت رشدی

• ارائه بازخورد موثر و بی طرفانه

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

نظرات