امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
هر کس زمان بیشتری می خواهد در حالی که شما در روز زمان محدودی دارید ، و باید زمان بیشتری را برای مهم ترین چیزهای زندگی خودبگذارید. در این دوره، کریس کرافت 5 راهنمایی ساده مدیریت زمان را برای کاهش حواس پرتی ها فراهم می کند و در مورد مسائل مهم صحبت می کند.

گام اول نه گفتن که یک تئوری ساده است، اما در عمل سخت است. کریس توضیح می دهد که چطور «نه گفتن» می تواند زمان زیادی را برای ما به ارمغان آورد. گام دوم، مذاکره، به شما امکان می دهد زمان کمتری را در انجام وظایف بی اهمیت صرف کنید.

سومین راه این است که کارها محول شود و چهارم بهبود سیستم ها و فرایندها است تا کارهای تکراری به سرعت و به راحتی مدیریت شوند. در آخری کریس توضیح می دهد که چگونه برای مقابله با کمال گرایی و اتلاف وقت توضیح می دهد که چگونه پنج روش را به تمام اتلاف زمان ها، از جمله جلسات، وقفه ها و موارد دیگر، اعمال می کند.

در فصل های اول، او به شما کمک می کند که زندگی و اهداف کاری خود را روشن کنید و کمک می کند تا با اولویت بندی مضامین با استفاده از ماتریس آیزنهاور و پاسخ سوالاتی مانند "آیا ساعات کار طولانی تر باعث موفقیت بیشتر می شود؟" به مدیریت زمان صحیح بپردازیم

کتاب های مشابه پنج راه برای مدیریت زمان