امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟

طراحی استراتژی رشد

شرکت ها برای جذب و حفظ استعدادهای برتر، حفظ مزیت رقابتی و ایجاد ارزش سهامدار، بایستی همواره در حال رشد باشند. در این دوره " آنیل گوپتا "،استاد دانشگاه مریلند، از سال ها تجربه ی خدمت خود در هیئت کارکنان چندین شرکت فعال در زمینه ی تکنولوژی دارای رشد سریع و همچنین ارائه ی مشاوره به شرکت هایی مانند جنرال الکتریک، آی بی ام و والمارت بهره می گیرد تا توضیح دهد که چرا کسب و کارها برای حفظ بقای خود بایستی رشد کنند و دلیل دشواری داشتن رشد سودمند را نیز عنوان می کند. او با استفاده از چند مثال و مطالعه ی موردی اجمالی، چهارچوب کاری لازم برای تشخیص فرصت های رشد دارای پتانسیل بالا را مشخص می کند و عنوان می کند که چطور میتوان با ارزیابی و گزینش از میان آنها، استراتژی رشد منتخب را روی آنها اعمال کرد. علاوه براین گوپتا در این دوره درباره ی نیازهای سازمانی و مدیریتی لازم جهت ایجاد یک شرکت دارای رشد سریع نیز صحبت می کند.

کتاب های مشابه طراحی استراتژی رشد