امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
کتاب پاسخ به پرسش های ازدواج و خانواده، حاصل گردآوری بخشی از سؤالات واصله از سوی اقشار مختلف مردم با موضوع ازدواج و خانواده، به محضر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مظاهری«مدّظلّه» و پاسخ های معظّم له می باشد که پس از موضوع بندی، تبویب و تلخیص سؤالات، به شکل کنونی تنظیم شده است.

همچنین آنچه در کتاب پیش رو از نظر خوانندگان گرامی می گذرد، صرفاً سؤالاتی است که نیاز به پاسخ «اخلاقی» و مشاورۀ «دینی، تربیتی» داشته و به جز چند سؤال خاص، از افزودن سؤالات شرعی ازدواج و خانواده به این کتاب خودداری شده است. از این جهت، استفاده از این کتاب، منحصر در مقلّدین معظّم له نیست و همه می توانند از آن بهره مند شوند.

موضوعاتی همچون: «معیار و هدف ازدواج»، «موانع ازدواج»، «ارتباط دختر و پسر»، «صبر و عفاف و دعا، کلید ازدواج»، «سحر و جادو، از توهّم تا واقعیّت»، «ازدواج موقّت»، «خواستگاری»، «دوران عقد»، «همسر شایسته»، «عروسی و زفاف»، «میوۀ شیرین صبر و استقامت در خانواده»، «اثر گذشت، ایثار و فداکاری در تعالی خانواده»، «وفاداری و محبّت، لازمۀ زندگی»، «راهکار اصلاح اخلاق و رفتار همسر»، «عاقبت سوء تندخویی و بداخلاقی در خانه»، «تعدّد زوجات»، «فرزندآوری»، «ارزش محبّت به فرزند»، «روش رویارویی با معضلات فرزندان» و «ضرورت صبر، گذشت و تواضع در برابر والدین» از اهم مباحث مطرح شده در این کتاب است.

برخورداری از بیانی ساده و روان و نیز رعایت اختصار در پاسخ ها و همچنین ارائۀ راهکارهای کاربردی و عملی، از ویژگی های کتاب پاسخ به پرسش های ازدواج و خانواده است.
صفحات کتاب :
128
کنگره :
BP258/5‏‫‬‭/م63پ2 1393
دیویی :
297/725
کتابشناسی ملی :
3436854‬
شابک :
978-964-2985-46-3
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه پاسخ به پرسش های ازدواج و خانواده