امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
فایده ی راز که همه از آن صحبت می کنند چیست؟ می گویند راز به شما اجازه می دهد انتخاب کنید چه چیزی داشته باشید، چه کاری انجام بدهید و چه کاره باشید. عالی است؟ شاید قدری زیادی عالی!

حقیقت این است که این راز کمک می کند تا فقرا به ثروت، گرسنگان به وفور نعمت، جنگ زدگان به صلح و بیماران به سلامتی برسند. همچنین می تواند رؤیاهای شما را تحقق بخشد. شاید فکر کنید شایستگی آن را ندارید. ولی اگر بتوانید آن را تصور کنید، آن گاه باعث وقوع آن می شوید.

خوب شاید حالا بدیهی به نظر بیاید، ولی دشوارترین بخش مربوط به تحقق رؤیا این است که به طور دقیق بدانید رؤیای شما چیست.

وقتی که بچه ای کوچک بودید و هیچ محدودیتی نداشتید یادتان هست؟ بزرگسالان می گفتند: «وقتی که بزرگ شدی می خواهی چه کاره شوی؟» و شما می گفتید: «فضانورد»، «پزشک»، «فروشنده» یا «بازیکن فوتبال» شما می توانستید هر چیزی که دوست داشتید، باشید.

و بعد بزرگتر شدید و همه ی این فشارها،توقعات و تقاضاها وجود داشتند.این توقعات شما را به رگبار دلیل و برهان هایی بستند که: چرا نتوانستید به آن رؤیاها جامه عمل بپوشانید. مردم نیز همین را به شما می گفتند، تو به اندازه کافی باهوش، قوی، شکیل، کاردان و ...نیستی.انگار دنیای بزرگسالی، به نوعی، زمام بلندپروازی های زندگی شما را به دست گرفته است.

بنابراین ... اگر یک راز پیدا می شد که به شما اجازه می داد به رؤیاهای خود تحقق بخشید، چه می شد؟ اگر می توانستید به آن روزهایی برگردید که محدودیتی برای هیچ کاری وجود نداشت، چه اتفاقی می افتاد؟ و اگر در می یافتید قدرت دارید به همه ی رؤیاهای خود جامه عمل بپوشانید – به هر جائب که می خواهید بروید، هر کاری که دوست داریدبکنید، هر شغلی که انتخاب می کنید داشته باشید- چه اتفاقی می افتاد؟
می خواهی بشنوی؟

بسیار خوب...می خواهی این راز را بدانی؟
صفحات کتاب :
227
کنگره :
BF724/3‭/م8‭ھ4 1391
دیویی :
158/10835
کتابشناسی ملی :
2625119
شابک :
978-964-236-376-6‮‬‬‬‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه راز قدرت نوجوانی