امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟
کتاب راز ژرف تر به قلم آنه ماری پستما، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با تمام سطوح مهم وجودتان، با جهان ارتباط برقرار کرده و زندگی ایده آل خود را خلق کنید.

ما همیشه در حال آفریدن زندگی خود هستیم؛ چه از این موضوع آگاه باشیم و چه نباشیم. برای آفریدن زندگی ایده آلی که به دلیل آن به دنیا آمده ای، باید از قدرت آفریدن خود، آگاه باشی، آن را مهار کنی و بیاموزی که چگونه به طور هدفمند از آن استفاده کنی. تو بازتاب مستقیم جهانی با امکانات نامحدود هستی و چیزی وجود ندارد که نتوانی به آن برسی. اما این گفته نیز به این معنا نیست که می توانی جهان را تسلیم خواسته ی خود کنی.

جهان به طور دقیق می داند که تو چه می خواهی. او تک تک آرزوها و تمایلات تو را می شنود. در ضمن، می بیند که این تمایلات از کجا سرچشمه می گیرند و آیا به نفع تو هستند یا نه؟ او هدف زندگی ات را می داند و تشخیص می دهد که آیا در مسیر آن هدف، زندگی می کنی یا نه؟ جهان باهوش، مهربان و سخاوتمند است؛ اما همیشه همان چیزی را به تو می دهد که به راستی به آن نیاز داری، نه آنچه ”تو فکر می کنی“ که نیاز داری.

جهان به ابراز نیاز و درماندگی ما پاسخ نمی دهد. او افراد معتمد و قدرتمندی را دوست دارد که برای شروع همکاری با او، عزت نفس و اطمینان کافی داشته باشند. او می خواهد بداند آیا شهامت داری که به طور کامل در سرنوشت خود سهیم شوی. تنها پس از آن است که می تواند تمام نیروهای خود را به کار گیرد تا در تحقق خواسته هایت به تو کمک کند.

کتاب راز ژرف تر به تو می آموزد که با تمام سطوح مهم وجودت، با جهان ارتباط برقرار کنی و تو را برای خلق زندگی ایده آل خود، راهنمایی می کند؛ همان زندگی ای که تو خواسته ای آن را زندگی کنی. البته نه با خیال بافی برای برآوردن جادویی آرزوهایت، بلکه با عمل به دوازده قانون آفریدن که قانون جذب، فقط بخش کوچکی از آن هاست. این قوانین در کنار هم، در تو قدرت حقیقی آفریدن را شکل می دهد.

هر فصل این کتاب، کار کردن با یکی از این دوازده قانون را توضیح می دهد و درنهایت، با پیشنهادهایی برای تمرین آن قانون در زندگی، پایان می یابد. بسیاری از این پیشنهادها، نیازمند تأمل و خود آزمایی است که می توان به بهترین شیوه ای که جوابگو نیز هست، این کار را انجام داد؛ مانند نوشتن در دفترچه ی یادداشت یا تفکر درباره ی سؤال های مهم و کلیدی. مراقبه ای نیز در انتهای کتاب گنجانده شده است که روشی مفید برای بررسی درونی است.
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
2‎3‎4‎3‎8‎7‎9
شابک :
978-964-236-348-3
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
200
کنگره :
BF637 ‭/خ9‏‫‬‮‭پ5 1390

کتاب های مشابه راز ژرف تر