امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,000
نظر شما چیست؟
کتاب پرواز پروانه ها مجموعه داستان های کوتاه خواندنی از نویسندگان مختلف است که به کوشش مریم بصیری در یک مجموعه گردآوری شده اند. مهسا برومند برای کتاب پرواز پروانه ها تصاویر زیبایی ترسیم کرده است.

کتاب پرواز پروانه ها مجموعه ای از زیباترین داستان های کوتاه برای کودکان و نوجوانان است. مریم بصیری با گردآوری آثار نویسندگان مختلف کتاب پرواز پروانه ها را تالیف کرد و مهسا برومند نیز با تصویرگری کتاب به جذابیت این مجموعه اضافه کرده است. کتاب پرواز پروانه ها دارای سیزده داستان کوتاه خواندنی است.

گزیده ای از کتاب پرواز پروانه ها:
کوه سرخ زیر نور طلایی صبحگاهی خیلی قشنگ تر شده بود. جیردو با پاهای کوچکش روی صخره ها می جهید و خودش را بالا می کشید. ناگهان لای صخره ها چند پونه وحشی دید. ایستاد. خم شد تا با دست های کوتاهش پونه ها را بگیرد.

چند تای آن ها را با پنجه های کوچکش از لای صخره ها بیرون کشید. ریشه های آن ها را میان دندان هایش گرفت و شروع کرد به جویدن.

جیردو سرش را بالا برد. قهوه ای را دیدکه تند و راحت روی صخره ها می جهید و بالا می رفت. قهوه ای نگاهی به جیردو کرد و گفت زود باش تنبل با این سرعتی که می آیی تا ظهر هم پیش میش دانا نمی رسیم. تاره می خواهی قبیله را هم نجات بدهی؟
دیویی :
[ج] 8‮فا‬3/6208
کتابشناسی ملی :
6141728
شابک :
978-964-121706-0
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
92
کنگره :
PIR4249

کتاب های مشابه پرواز پروانه ها