کتاب واجب تمدن ساز pdf

شرح مزجی بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در موضوع امر به معروف و نهی از منکر

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب واجب تمدن ساز

کتاب واجب تمدن ساز شرح مزجی بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در موضوع امر به معروف و نهی از منکر می باشد. گاهی برای بیان اهمیت و ارزش یک موضوع الزام نیست به صورت مستقیم درباره اهمیت آن سخن گفت بلکه وقتی برتری آن را نسبت به مطلب دیگری که جایگاه رفیعش معلوم است مشخص می کنیم، ناخودآ گاه ارزش و جای گاه آن موضوع نیز روشن می شود.

مقام و جایگاه بلند پیامبران و شهدای بزرگوار که به سبب مجاهدت و تلاش فراوان در جهت گسترش و پایداری دین پروردگار عزیز به دست آورده اند بر کسی پوشیده نیست. حال اهمیت جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین عمل کنندگان به این واجب الهی زمانی مشخص می شود، که طبق روایت مذکور، مردم همان طور که به جایگاه شهدا و پیامبران غبطه می خورند، به جایگاه آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز غبطه خواهند خورد.

گزیده کتاب واجب تمدن ساز

من به شما عرض می کنم که تأثیر امرونهی زبانی اگر انجام گیرد از تأثیر مشت پولادین حکومت ها بیشتر است. من چند سال است که گفته ام امربه معروف و نهی ازمنکر. البته عدّه ای این کار را می کنند؛ اما همه نمی کنند. همه تجربه نمی کنند، می گویند آقا چرا اثر نمی کند؛ تجربه کنید. منکری را که دیدید، با زبان تذّکر دهید. اصلاً لازم هم نیست زبان گزنده باشد و یا شما برای رفع آن منکر، سخنرانی بکنید. یک کلمه بگویید: آقا! خانم! برادر! این منکر است.

صفحات کتاب :
48
کنگره :
DSR1692‭‬ ‭/‮الف‬76‏‫‬‮‭و18 1395
دیویی :
955/0844
کتابشناسی ملی :
4236475
شابک :
978-600-8200-26-0
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه واجب تمدن ساز