نظر شما چیست؟
جنی آلن در کتاب 40 دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن، طرز تهیه ی 40 اسموتی لاغر کننده را به شما آموزش داده است که می توانید با این اسموتی های میوه ای خوشمزه، چربی شکمتان را آب کنید، و میل تان به خوردن شیرینی را کاهش دهید.

40 دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن (40Juicing recipes for weight loss) بیان می کند که یک برنامه کاهش وزن تاثیرگذار، فقط در مورد کاهش چند سانتی متر یا کیلوگرم در بدن نیست، بلکه باعث می شود بدن با مواد ضروری، تغذیه شده و سالم و قوی بماند. به عقیده جنی آلن (Jenny Allan) کاهش وزن به معنای گرسنه نگاه داشتن برای لاغری نیست، بلکه توسعه یک شیوه زندگی سالم است که بدن شما را در بهترین فرم حفظ کند.

در این کتاب، آب میوه ها متناسب با یک برنامه سالم و موثرِ کاهش وزن هستند. آب میوه های سالم در رژیم شما، باعث کسب منفعت از ویتامین های ضروری و مغذی موجود در میوه ها و سبزیجات شده، در حالی که شما با قسمت اضافی بدن خود بدون گرسنه ماندن، خداحافظی می کنید.

ورزش مصرانه، حتما باعث سوزاندن چربی بیشتر می شود، اما بهترین و آسان ترین روش برای ایجاد یک زندگی کم کالری، مصرف کمتر کالری است. با گرسنه نگاه داشتن خود شروع نکنید، نخوردن وعده غذایی یا نخوردن کافی غذایی که بدن برای عملکرد خود به آن نیاز دارد، عملی معکوس است. وعده های خورده نشده یا محرومیت مواد غذایی، فقط متابولیسم شما را کمتر کرده که در نتیجه کاهش وزن و حفظ آن را مشکل تر می نماید.

خوردن میوه ها و سبزیجات تازه ی آمده در کتاب، باعث دست یافتن به سلامتی و منافع کاهش وزن از آن ها می گردد، اما با مصرف آن ها به صورت آب میوه و آب سبزیجات، به نتیجه بهینه ای دست خواهید یافت. هنگامی که میوه ها را مخلوط می کنید، نوشیدنی بسیار سالم، سیر کننده و خوش مزه تهیه کرده اید که دارای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبرهای رژیمی و سایر خواص درمانی هستند.

وقتی که در یک برنامه ی کاهش وزن قدم می گذارید، نکته ی کلیدی و مهم در برنامه، مغذی بودن مواد خوراکی است که باید بیش از هر چیزی بدان توجه شود، تا اینکه یک برنامه دقیق و منظم و پر از محرومیت های غذایی داشته باشیم. مشخص نمودن یا تعیین مقدار کالری دریافتی مهم است اما نباید از مواد مغذی و خوشمزه که باعث رضایتمان می شود، چشم پوشی کنیم. سفر به سوی کاهش وزن با میوه و سبزی شما را شاداب، سیر و سالم نگه خواهد داشت.

باید امید داشت که این کتاب با دستورالعمل های تهیه آب میوه برای لاغری به شما کمک کند تا نوشیدنی های سالم و خوشمزه و کارآمدی را برای خود تهیه کنید. همچنین خودتان می توانید میوه های دیگر و سبزیجات را با هم مخلوط کنید، دستورهای تازه و با طعم های جدید خلق کنید و از آن لذت ببرید.

در بخشی از کتاب 40 دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن می خوانیم:

طالبی + سیب + لیموترش
مقدار: 1 لیوان
مواد مورد نیاز:
1 لیوان طالبی
1 سیب قرمز کامل
1 لیموترش کامل
1/2 فنجان تکه های یخ

طرز تهیه:
1. طالبی را پوست گرفته و دانه هایش را درآورید. به تکه های 5 سانتی متری ببرید.
2. سیب را شسته، پوست کنده و دانه هایش را جدا کنید. به تکه های 3 سانتی متری ببرید.
3. لیمو را پوست گرفته و دانه هایش را جدا کنید. دو نیم کنید.
4. طالبی، سیب، لیمو و تکه های یخ را در آب میوه گیری ریخته تا آب میوه لطیفی حاصل گردد.
5. بلافاصله آماده کرده و بنوشید.

تنوع در طعم:
یک تکه دارچین یا فلفل قرمز را جهت افزایش خصوصیات متابولیسمی اضافه کنید
مزایای کاهش وزن:
ترکیب طالبی و لیموترش به کاهش پرفشاری خون کمک کرده و جذب قند بدن را تنظیم می نماید.
دیویی :
‏‫‬‭613/25
کتابشناسی ملی :
5645171
شابک :
978-964-233-235-9
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
61
کنگره :
‏‫‬‭RM222/2‏‫‬‭/آ7چ9 1398

کتاب های مشابه 40 دستورالعمل تهیه آب میوه برای کاهش وزن