نظر شما چیست؟
کتاب ماله کش اعظم نوشته ی یاسین قاسمی بجد و متین قاسمی بجد، مجموعه ای است از حکایت های کوتاه، که در رابطه با موفقیت، با بیانی ساده اما شیرین به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب ماله کش اعظم می خوانیم:

یک وقتی، حیوانات تصمیم گرفتند در یک مدرسه آموزش مهارت های حیوانات شرکت کنند. برنامه آموزشی آن ها شامل دویدن، بالا رفتن، شنا کردن و پرواز کردن بود. همه حیوانات همه درس ها را انتخاب کردند.

اردک که در شنا کردن عالی بود، و از معلم خود بهتر شنا می کرد، در پرواز نمره قبولی نیاورد، و در دویدن ضعیف بود. چون در دویدن بسیار کند بود، ناچار شد شنا را از درس خود حدف کند و پس از تعطیلی ساعات درسی، در مدرسه می ماند و دویدن تمرین می کرد. این تمرین باعث شد که پاهای پرده دار او کاملاً پوستمال شوند و به همین دلیل کسی ناراحت نشد مگر خود اردک.

خرگوش در دویدن در رأس کلاس خود بود. اما عصب های ماهیچه هایش به علت تمرین زیاد شنا کشیده شدند و در دویدن هم کم می آورد و مثل سابق نمی توانست بدود.

سنجاب در بالا رفتن عالی بود. اما در کلاس پرواز بیچاره شده بود. زیرا معلم او را وادار کرده بود از زمین به بالا برود نه این که از درخت پایین بیاید. سنجاب به دلیل فشار زیاد دچار گرفتگی عضلات شد. از این رو در بالا رفتن نمره «ج» و در دویدن «د» گرفت و مردود شد.

عقاب یک بچه مساله دار بود و به خاطر بی انضباطی به سختی تنبیه شد. در کلاس های پرواز از همه جلوتر بود و اصرار داشت روش خود را در بالا رفتن به کار گیرد.
صفحات کتاب :
144
کنگره :
‏‫‭PZ1
دیویی :
‏‫‭808/831
کتابشناسی ملی :
5980889
شابک :
978-964-233-259-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ماله کش اعظم