نظر شما چیست؟
کتاب خدمات درمانی در تسخیر ارواح به قلم ریچارد استپ، رویدادهای واقعی هستند که کارکنان بخش خدمات درمانی یا بیماران مستقیماً تجربه کرده اند.

ریچارد استپ با قلم پر توان خود در کتاب «خدمات درمانی در تسخیر ارواح» داستان هایی را روایت می کند که قطعاً شما را به دنیای ماوراء الطبیعه نزدیک کرده و دیدگاهی نوین در رابطه با این موضوع پیش روی شما قرار می دهد؛ به طوری که احساس کنید آن جا حضور داشته و آن موقعیت را برای خود زندگی و تجربه می کنید. او در هر کلمه باعث می شود بخواهید بیشتر بدانید، زیرا تمام داستان ها برای شما هیجان انگیز خواهند بود.

با مطالعه کتاب خدمات درمانی در تسخیر ارواح، قطعاً این فکر به ذهن شما خطور خواهد کرد که اگر شما در یکی از موقعیت های روایت شده در این کتاب بودید، چه واکنشی از خود نشان می دادید؟ اگر چه لزوماً درباره این موضوعات به صراحت صحبت نمی شود اما این اتفاقات به صورت منظم در حرفه خدمات درمانی مشاهده می شود.

صرف نظر از اینکه این رویداد در یک بیمارستان، آسایشگاه و یا حتی یک خیابان رخ دهد، زمانی که چنین رویدادهای پارانرمالی مشاهده می شوند حتی با تجربه ترین کارکنان بخش خدمات درمانی نیز ممکن است شوکه شوند و اغلب باعث می شود این پرسش را مطرح کنند که چه چیزی دیده اند و چه تجربه ای داشته اند؟!

مطمئناً افرادی خواهند بود که تردید خواهند داشت و این داستان ها را بلافاصله رد می کنند و ادعا می نمایند که این بیماران تحت تاثیر دارو بوده اند و احتمالاً توهم و دیگر عوارض جانبی را تجربه کرده اند. این یک احتمال است اما این تجربه خصوصی خود بیمار است و در نهایت این چیزی ست که اهمیت دارد.

ریچارد استپ یک نویسنده شناخته شده و محقق با تجربه در امور ماوراء الطبیعه بوده و کتاب خدمات درمانی در تسخیر ارواح از آخرین آثار او به شمار می رود که به رشته تحریر در آمده است. بر اساس این کتاب فیلم جذابی نیز ساخته شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

گزیده ای از کتاب خدمات درمانی در تسخیر ارواح:

رابین یک پرستار با سالیان سال تجربه است. او در بخش های مختلفی از خدمات درمانی پرستاری در طول دوران کاری خود کار کرده است که از جمله آن ها چالش برانگیزترین و ناراحت کننده ترین زمینه یعنی پرستاری آرام کننده کودکان بوده که در آن از کودکان در حال فوت مراقبت می شود.

این حقیقت که کودکی در جلو شما بر روی تخت آمبولانس در حال مرگ است و تقریبا مطمئنا دیگر هرگز بزرگ نمی شود و از کریسمس دیگری لذت نخواهد برد واقع عذاب آور است. برای پیراپزشکان و تکنسین های آمبولانس این ماموریت ها فقط یک تا دو ساعت طول می کشد و بعد ما به ماموریت بعدی می رویم. اگرچه تا ساعات صبح بیدار می مانید. خوشبختانه تعداد آن ها کم است اما با این حال کودکان در حال فوت کسانی هستند که همیشه در ذهن شما باقی می مانند.

این مسئله تا چه اندازه برای پرستاران و دیگر متخصصین پزشکی انتهای زندگی می تواند دشوارتر باشد که بیشتر کار هفتگی خود را به چنین بیمارانی اختصاص می دهند. اگرچه من مذهبی نیستم اما به واقع اعتقاد دارم افرادی مانند این، نزدیک ترین چیزی ست که ما به فرشتگان داریم که در فرم انسانی بر روی زمین حرکت می کنند.

من واقعا متوجه نمی شوم که چگونه این زنان و مردان بخشنده می توانند با چنین ناراحتی هایی هر روز و هر روز سر و کار داشته باشند و همچنان متمرکز و با نشاط به کار خود ادامه دهند. من واقعا به احترام این مراقبان انتهای زندگی که در طی دوره کاری پزشکی خود با آن ها مواجه شده ام کلاه از سر برمی دارم. از نظر من همه آن ها قهرمانند.
صفحات کتاب :
163
کنگره :
PZ8/1
دیویی :
398/25
کتابشناسی ملی :
5979721
شابک :
978-964-233-260-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه خدمات درمانی در تسخیر ارواح