امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 95,000
نظر شما چیست؟
کتاب به بازیگری احترام بگذارید اثر هاکسل فرانکن و اوتا هاگن

در کتاب به بازیگری احترام بگذارید چنین می خوانیم:
تکنیک اوتا هاگن یکی از هشت تکنیک برتر بازیگری جهان است. اوتا هاگن، بازیگر و مدرس آلمانی، یکی از پیروان رویکرد اجرایی در نمایش است که برای سال های بسیار زیادی در جهت تغییر رویه بازیگری در امریکا و متعاقب آن در جهان، تلاش کرده است. اوتا هاگن یکی از عمل گراترین مربیان بازیگری است، تکنیکی که او برای بازیگری ارائه می دهد، بسیار عینی و عملی است، درنتیجه کسانی که از تکنیک اوتا هاگن در بازیگری استفاده می کنند، بازیگرانی درونی و بسیار قوی هستند.

اما نکته قابل توجه در مورد او، احترام قابل توجهی است که برای حرفه بازیگری قائل است. اوتا هاگن برخلاف سایر مربیان بازیگری، ادعایی درباره ی نگاه هنری به بازیگری ندارد، او به صورتی کاملاً حرفه ای با بازیگری برخورد می کند و از همین نظر، تأکید زیادی بر احترام گذاشتن به این حرفه دارد.

از نظر اوتا هاگن، اگر به بازیگری به عنوان امری ذاتی نگاه کنیم، به آن بی احترامی کرده ایم، چراکه امر ذاتی، امری ساده و ناخودآگاه است، در حالی که بازیگری، حرفه ای بسیار پیچیده و کاملاً اکتسابی است که داشتن استعداد با تعریف خاصی که اوتا هاگن در همین کتاب از استعداد ارائه می کند می تواند به پیشرفت بازیگر کمک کند اما شرط واجب و لازم آن نیست.
صفحات کتاب :
292
کنگره :
PN2061
دیویی :
792/028
کتابشناسی ملی :
5869081
شابک :
978-600-326-466-3
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه به بازیگری احترام بگذارید