1 / 3

دانلود کتاب روش خوردن هوشمندانه

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 7.5 مگا بایت
صفحات کتاب : 312
8,500 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب روش خوردن هوشمندانه به قلم سوزان پیرس تامپسون علم داشتن زندگی شاد، آزاد و بدون چربی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این کتاب خارق العاده در زمان انتشار خود جزو پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز به شمار آمده است.

امروزه همه انسان ها سعی دارند وزن خود را کم کنند. آن ها پول هنگفتی صرف این کار می کنند، زیرا در فرهنگ ما، کمتر چیزی وجود دارد که مطلوب تر از لاغر بودن باشد. اما به نظر شما چرا آن ها نمی توانند در این کار موفق شوند؟ چرا خیلی از افراد باهوش، توانمند، تحصیل کرده، موفق و با انگیزه ای که قصد لاغر شدن دارند نمی توانند به هدف خود برسند؟ این واقعیت که 99 درصد از افراد، نمی توانند تمام اضافه وزن خود را کاهش دهند، حقیقتا بسیار عجیب است.

بر اساس گفته های سوزان پیرس تامپسون (Susan Peirce Thompson) در کتاب روش خوردن هوشمندانه (Bright line eating) باید درک کنیم که چیزی به عنوان مشکل چاقی وجود ندارد، بلکه مسئله معمای چاقی است، چرا که در این رابطه هوش، اراده، استعداد و توان بدنی تأثیر بسیار کمی روی نتیجه کار دارد.

در این کتاب پیرس تامپسون سعی دارد تا شما را در پایان دادن به رژیم غذایی نادرست و آن حلقۀ ثابت آزار دهنده روحی راهنمایی کند؛ حلقه ای که در مورد غذا، کالری، ورزش و وزن در ذهن شما وجود دارد. در حقیقت او موفق به کشف مسائلی شده که تا کنون هیچ یک از متخصصین مربوطه بدان توجه نکرده بودند. اما اگر نگاهی به محتوای این کتاب بیندازید. متوجه خواهید شد که سوزان پیرس به درجه ای از موفقیت رسیده است که فقط با صفت خارق العاده می توان از او یاد کرد.

هدف روش خوردن هوشمندانه، معروف شدن و اثبات علمی آن به عنوان مؤثرترین برنامه ی کاهش وزن در جهان است؛ اما این امر به داده های بلند مدتی نیاز دارد. شما در کتاب پیش رو، این فرصت عالی و ارزشمند را خواهید داشت که با سوزان پیرس تامپسون و کار حیرت انگیزش آشنا شوید.

گزیده ای از کتاب روش خوردن هوشمندانه:

ممکن است همان طور که وزن خود را کم می کنید، به خصوص در اطراف صورت و گردن، بد قیافه به نظر برسید. این مسئله اغلب بعد از چند ماه در وزن هدف ماندن، حتی بدون اینکه وزن بیشتری به دست آورید، معکوس می شود. در کاهش وزن سریع ممکن است این گونه به نظر برسد؛ بنابراین انتظارات خانوادۀ خود را تنظیم کنید. به آن ها اطمینان دهید که کار ناسالمی انجام نمی دهید و گونه های گلگون شما باز خواهند گشت.

به همین ترتیب، خود را در برابر بسیاری از دوستان، خانواده و آشنایانی که در مورد کاهش وزن شما ابراز نگرانی می کنند، محکم نگهدارید. انتظار داشته باشید که این گونه نظر بدهند: «تو دیگه نمی خوای وزن کم کنی، مگه نه؟» آن ها ممکن است زمانی این حرف را بزنند که شما هنوز 9 (حتی 22) کیلو برای کم کردن دارید. لبخند بزنید، از آن ها به خاطر نگرانی شان تشکر کرده و آن را در انجمن پشتیبانی آنلاین به اشتراک بگذارید.

به شکلی، چشمان جامعه ما درست نمی بیند و از چاقی به سمت لاغری رفتن ناهنجاری فرهنگی محسوب می شود و افراد را بد جلوه می دهد. نگرانی آن ها را جدی نگیرید. شما خوب هستید. این بحث را با دوستان خود در «روش خوردن هوشمندانه» در میان بگذارید. ما هوای شما را داریم؛ و بعد از اینکه مدت طولانی در وزن ایده آل خود قرار داشتید، مردم آرام خواهند شد. آن ها فقط می خواهند مطمئن شوند که شما بیمار نیستید یا هدفتان رسیدن به 35 کیلو نیست.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 312

کنگره : ‏‫‬‮‭RM222/2

دیویی : ‏‫‬‮‭613/25

کتابشناسی ملی : 6159919

شابک : 978-622-99478-0-7

سال نشر : 1399

نظرات