امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید چاپی
35,000
10%
ت 31,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب والد سوم

کتاب والد سوم نوشته سیدعلیرضا تراشیون است. کتاب والد سوم به تاثیر رسانه‌ها بر تربیت فرزندان می‌پردازد و سعی دارد نشان دهد چطور در جهان امروز رسانه هم کودکان را تربیت می‌کند.

امروزه تربیت، پیچیده‌تر از قبل شده است و عواملی بیرون از محیط خانه نیز در آن دخیل هستند. درگذشته، تربیت محدود به چهاردیواری به نام خانه و والدین می‌شد و عوامل بیرونیِ مانع تربیت کمتر بود. حداکثر نگرانی والدین این بود که فرزندشان به آسیب‌هایی چون اعتیاد، بزه‌کاری و... دچار نشود. اما امروز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مرزهای تربیتی برداشته شده و بدون تردید عواملی فراتر از محیط خانه همچون: رسانه‌ها، بازی‌های رایانه‌ای، اینترنت و فضاهای مجازی و... در امر تربیت تأثیرگذار هستند، به‌گونه‌ای که نمی‌توان چارچوبی را برای تربیت معین و طبق آن عمل نمود.کتاب والد سوم سعی دارد شما را در راه تربیت فرزندانتان یاری کند. 

گزیده کتاب والد سوم 

سواد رسانه ای کمک می کند تا از سفره رسانه ها به گونه ای هوشمندانه و مفید بهره مند شد. به زبان ساده تر، سواد رسانه به مخاطبان می آموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و خود مراقب باشند که چه برنامه هایی مناسب است.

چه برنامه هایی مضر و چه برنامه هایی را باید تماشا کرد؛ چه برنامه هایی را نه یا اینکه میزان تماشای هر برنامه به چه اندازه باشد.

صفحات کتاب :
88
کنگره :
‏‫‬‮‭P96‭‬ ‭
دیویی :
302/23
کتابشناسی ملی :
5438111
شابک :
‫‬‭978-600-441-208-7
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه والد سوم