امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
180,000
15%
ت 153,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هبذول

کتاب هبذول نوشته امید کوره‌چی توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است. اولین بار سال 94 با چاپ «7جن»، پای موجودات ماورایی به صورت جدی به ادبیات داستانی ما باز شد. داستان هایی که بر اساس ذائقه ایرانی نوشته شده اند. «7جن» تا همین امروز هم در لیست پیشنهادی خوانندگان ایرانی است و بسیاری با خواندن آن کتاب خوان شده اند. بعدها که «لو30یا» و «صخور» هم به بازار آمدند، آن تجربه ی خوب خواندن باز هم تکرار شد!

حالا کتاب هَبذُوَل ادامه همان مجموعه است. می گوییم مجموعه، یعنی برای این که بهتر با موضوع و شخصیت و فضای کتاب آشنا شوید بهتر است تا اولین کتاب از این مجموعه، یعنی «7 جن» را بخوانید و بعدش «لو30یا» و «صخور»!

امید کوره چی، با خلاقیت و ذکاوت خاصی که به خرج داده، توانسته است نظر مخاطبین زیادی را به این سری کتاب های خود جلب کند. داستان هایی فانتزی با چاشنی تخیل و با استفاده از حقایقی درباره موجودات ماوراء الطبیعه با کمک گرفتن از آیات و روایات مستند و موثق به گونه ای که مخاطبان علاوه بر سرگرم شدن و همراهی با کاراکترهای داستان، زوایای مختلفی از حقایق موجودات ماوراء الطبیعه را کشف کنند و نقاط تاریک ناشناخته ای برایشان روشن می شود.

امید کوره چی در چهارمین جلد از هفت گانه هفت جن به کویر و موجودات ماورایی آن رفته است.

گزیده کتاب هبذول

معطل نکردم؛ دست جوان را گرفتم و بالا رفتم و به محض آن که پایم بر سنگ سفید مدور قرار گرفت، حروف منقوش روی سنگ در تلألویی عجیبی درخشیدند.

 درخششی که با همه درخشش‌هایی که تا به حال دیده بودم فرق داشت. این درخشش زنده بود و سیال؛ انگار موجودی زنده حجم تنش باز شود و من نقره های سیال را می‌دیدم ...

صفحات کتاب :
484
کنگره :
‏‫‭PIR8184‬‬
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
5985110
شابک :
978-622-6837-23-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه هبذول