امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی 365 راز فنگ شویی: نکته های روزانه برای جذب ثروت، هماهنگی و عشق نوشته ی کارل ام. اولمستد، شیوه ها و راهکارهایی مفید و کاربردی برای ایجاد نظم در دفتر کار یا محل سکونت ارائه می دهد که استفاده از آن ها به شما کمک می نماید تا تغییری شگفت انگیز در روند زندگی خود ایجاد کنید.

آیا در پی آن هستید تا پول بیشتری کسب کنید و تجارت تان را ارتقا دهید؟ آیا می خواهید به سرعت به زندگی ایده آل تان دست یابید؟ در پی ایجاد هماهنگی در خانه تان هستید؟ پس تنها لازم است درهم ریختگی ها را مدیریت نمایید قبل از اینکه آن ها شما را کنترل کنند.

کارل ام. اولمستد (Carol M Olmstead) در کتاب صوتی 365 راز فنگ شویی (Feng Shui Secrets‏ 365) به شما می گوید که بهسازی های فنگ شویی در خانه و محل کارتان می تواند تمام موارد بیان شده را برایتان محقق سازد. به عبارت دیگر، کلیه چیز هایی که خواهان آن هستید با درک پایه های فنگ شویی شروع می شود.

فنگ شویی چیست:

فنگ شویی به معنای قرار دادن اشیاء به گونه ای هماهنگ با جهان طبیعی است. بیشتر آنچه که ما جذب می کنیم از محیط داخلی تأثیر می گیرند. زمانی که انرژی مسدود یا غیرمتوازن شود، کامیابی، سعادت، سلامتی و روابط ما می تواند به جهت عکس تحت تأثیر قرار بگیرد. فنگ شویی، هم چون طب سوزنی در خانه است؛ جریان انرژی مثبت را به سوی شما می گشاید و انرژی منفی را از شما دور می نماید و به شما کمک می کند بدون بهره گیری از سوزن به هدف های خود برسید.

طبق علم و هنر 5000 ساله ی چین، زمانی که مردم مشاهده کردند چگونه محیط اطرافشان بر زنده ماندن یا پیشرفتشان تأثیر می گذارد، فنگ شویی به وجود آمد. در چین باستان، مردم شهرهایشان را به صورت گوشه های هم محور می ساختند که توسط دریاچه ها، تپه ها، دره ها، باغ ها و گردشگاه ها احاطه شده بود. زمانی که زندگی روستایی مردم به جوامع شهری تبدیل شد، آن ها این فنون فنگ شویی را عوض کردند تا با محیط متناسب شوند. بنابراین این مسئله باعث خلق چندین مکتب و شیوه ی اصلی در فنگ شویی شد.

در بخشی از کتاب صوتی 365 راز فنگ شویی: نکته های روزانه برای جذب ثروت، هماهنگی و عشق می شنویم:

لیزا می خواست عشق جدیدی را جذب کند، به او پیشنهاد کردم کمدش را تمیز کند تا فضا را برای ورود عشق جدید آماده کند؛ و جالباسی های مردانه در آن قرار دهد تا وقتی وارد شد، لباس هایش را در آن آویزان کند. لیزا این تغییرات را ایجاد کرد و در یک مکان غیرمنتظره عشقش را یافت.

لیزا نوشت: مدت کمی بعد از آنکه کمدم را تمیز کردم و آنجا جالباسی های مردانه ای که پیشنهاد کرده بودید را داخل کمد گذاشتم، در عجیب ترین جای دنیا فردی را ملاقات کردم. در یک سالن زیبایی کاشت ناخنم! به سالن زیبایی کاشت ناخن نزدیک خونه مون رفتم تا ناخنم را مانیکور کنم. آنجا شروع به صحبت کردن با مرد جوان خوش پوشی کردم که در صندلی کنار من نشسته بود. نمی تونستم بهش فکر نکنم؛ بنابراین روز بعد کارت ویزیت خود را در سالن گذاشتم تا اگر آمد برش دارد. روز بعد از اینکه کارت ویزیت خود را در سالن گذاشتم، او آمد. با من تماس گرفت و گفت که او نیز به من فکر می کند؛ اما نمی دانست چگونه با من ارتباط بگیرد. از آن زمان به بعد با یکدیگر قرار دیدار می گذاشتیم و کمی بعد از نخستین سالگرد دیدارمان نامزد کردیم». این هم مثالی دیگر از عملکرد موفقیت آمیز فنون فنگ شویی.
صفحات کتاب :
97
کنگره :
BF1779
دیویی :
133/337
کتابشناسی ملی :
7275593
شابک :
978-964-233291-5
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 365 راز فنگ شویی