امتیاز
5 / 5.0

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست‮‬‫: دوباره با کسانی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید نوشته ی کیم ویور، راهنمای چگونگی برقراری رابطه مجدد با عزیزانی است که دیگر در بین ما نیستند. این کتاب با ارائه داستان هایی کوتاه، به شما فرآیندی گام به گام را عرضه می کند تا بفهمید که عزیزان از دست رفته سعی در القای چه حرفی را به شما دارند.

آیا آماده اید تا پس از زندگی با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید؟ آیا آرزوی ارتباط با عزیزان متوفی و درگذشته خود را دارید؟ آیا میل زیادی برای رشد مهارت های خود برای احضار روح دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا حتی مطمئن نیستید از توانایی های معنوی لازم برخوردار باشید؟

شما می توانید به طور کامل این کار را انجام دهید و مهارت های لازم جهت برقراری ارتباط دوباره با عزیزان خود را یاد بگیرید و با دانستن اینکه آن ها در نزدیکی شما هستند آرامش خود را بازیابید. باورهای فراوان و تصورات غلطی در مورد دنیای ارواح وجود دارد که می تواند مانع رشد معنوی افراد شود.

تعلیم دهنده معنوی و نویسنده کیم ویور (Kim Weaver) از دوران کودکی واسطه و احضار کننده بوده و ارتباط محکمی با دنیای ارواح داشته است. اکنون، او دانش عمیق خود را با دیگران به اشتراک می گذارد تا به آنان کمک کند با کسانی که درگذشته اند، در ارتباط باشند.

از دست دادن یک عزیز می تواند تأثیرات منفی زیادی روی شما بگذارد. پس اگر آماده یافتن تسلی و آرامش هستید، کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست‮‬ ‫ (Death Is Not Goodbye) را بخوانید و راه های ارتباط مجدد با عزیزانتان را کشف کنید. آن ها منتظر شما هستند!

جملات برگزیده کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست‫:

- شاید از دیده ام بروی، ولی هرگز از قلبم نخواهی رفت.
- اگر هیچ انگیزه ای برای تلاش در زندگی نداشتیم، زندگی چگونه می شد؟
- اگر لحظه ای به اطراف نگاه کنیم، متوجه می شویم که جهان در ارتباط مستمر با ماست.
- وقتی با جهان دیگر کار کنید، زندگی سحرآمیزتر می شود.
- مردم در جستجو برای کمال و خوشبختی مسیرهای متفاوتی را در پیش می گیرند. فقط به این دلیل که در مسیر شما نیستند بدین معنی نیست که گم شده اند.

برخی نظرات درباره کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست:

پس از خواندن کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست، حالا ابزارهای عملی در برقراری رابطه با عزیزانم دارم که فوت کرده اند. روایت داستان های کیم ویور و آموزش او درباره نحوه ارتباط با دنیای ارواح را از این منظر دوست دارم که کاملا متوجه شدم. این کتاب زندگی ام را در نحوه ارتباط با روحم، دنیای ارواح و پرداختن به هم زمانی های زندگی ام تغییر داد. کیم ویور راهنمایی بود تا بتوانم مرگ همسرم را به عنوان راهنمای زندگی کنونی ام درک کنم. به من کمک کرد تا زندگی ام را با دیدگاه بهتری ببینم. (کندرا لیندولف)

مرگ به معنی خداحافظی نیست ابزارهایی را به من داد تا بتوانم از طریق آن ها به عزیزانم در دنیای دیگر برسم و روزانه با راهنمای معنوی ام ارتباط برقرار کنم. چیزی که بیشتر از همه درباره این کتاب دوست دارم صداقت و عشقی است که هدفش کمک به دیگران است تا جهان دیگر را به روشی کاملا متفاوت از تعالیم مدرسه معرفی کند. این کتاب حالا برایم این امکان را فراهم آورده تا بدون هیچ ترسی از دنیای ارواح به آن نزدیک شوم و در عوض ترس با عشق پیش بروم و گوش دهم. این کتاب لازمه ای برای تازه کاران است. (رندی ویگاندت)

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی است که تا به حال درباره رابطه با دنیای ارواح خواندم. پر از اطلاعاتی است که جالب بوده و درکشان آسان است. ویژگی که در این کتاب بسیار دوستش دارم این است که نویسنده روایت های مربوط به ارتباط با ارواح را تشریح می کند. داستان هایی که درباره زندگی اش و کارهایی که انجام داده روایت کرده مرا بر آن می دارد که به خواندن ادامه دهم. (شاری برال)

مرگ به معنای خداحافظی نیست. کتابی بسیار جذاب پر از داستان های حقیقی و گرم و دلنشین است. کیم ویور کمک می کند تا خواننده واسطه را بشناسد، درک کند که همه ما دارای راهنمای معنوی هستیم و از بهترین روش برقراری رابطه با راهنما آگاه شود. ارتباط با راهنماها همیشه کمک می کند تا با عزیزان از دست رفته مان در تماس باشیم. کیم همیشه بیشتر از حد معمول برای مشتریانش گام برمی دارد. او روحی مهربان دارد و با همه انسان ها حس همدردی می کند. لذت بخش است که با کیم همکاری کنم و ببینم که چطور زندگی آن هایی که هنوز زنده هستند را تغییر می دهد. (ماریلین برناردو)

عجب کتاب فوق العاده ای. این کتاب کمکتان می کند تا با عزیزان خود که فوت شده اند با یک اساس مستحکم ارتباط برقرار کنید و برای رشد در آینده گام بردارید. این کتاب را به مشتریانم پیشنهاد می کنم زیرا حس می کنم به آن ها در درک و رشد معنویات کمک خواهد کرد. (شیمن آورهوف)

گزیده ای از کتاب مرگ به معنای خداحافظی نیست:

علیرغم اینکه انجیل کتاب کار فوق العاده ای برای مدرسه زندگی است، باید بخاطر داشته باشیم که مرتبط با پیامبران بوده است. در جهانی که در آن زندگی می کردند، چه اتفاقاتی رخ داده؟ بسیاری از عزیزان و دوستان ما در نگه داشتن سنت های قدیمی و تعالیم دقیق درون آن ها بسیار جدی هستند. اغلب به آن ها یادآوری می کنم که دیگر قربانی کردن حیوانات در محراب یا پیشکش هدایا انجام نمی شود. خیلی وقت ها ما قسمت هایی را برمی داریم و انتخاب می کنیم که با آن ها تناسب داریم. اگر پیامبران آن زمان امروز نوشته بودند، نوشته هایشان بسیار متفاوت و تفسیر ما هم متفاوت می بود. تنها چیزی که تغییر نمی کند عدم توافق میان معتقدان و غیر معتقدان و تفاوت نظرات میان فرقه های مذهبی است.

من به این نتیجه رسیدم که اگر خدا، آفریننده، پیامبران را در زمان نوشتن انجیل انتخاب کرده پس چرا پیامبرانی را برای زمان حال انتخاب نمی کند؟ به هر حال حضرت مسیح می فرماید: تو می توانی همه این کار و بیشتر از آن را انجام دهی. من شاهد مثال های متعددی از این نوع بودم. و کتاب های گمشده انجیل چه می گویند؟ امیدوارم این کتاب ها دوباره پیدا شوند و در اختیار عموم قرار بگیرند. تا آن روز همه ما باید از تشخیص و درک مناسب استفاده کنیم.
صفحات کتاب :
182
کنگره :
BF1261/2‬
دیویی :
133/9
کتابشناسی ملی :
7277619
شابک :
978-964-233290-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه مرگ به معنای خداحافظی نیست