کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می زنند طلا می شود!؟ pdf

آیا ثروتمندان خوش شانس هستند و یا عاملی دیگر در این موضوع دخیل است!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
«چرا ثروتمندان دست به خاک می زنند طلا می شود!؟» اثر رابرت کیوساکی و ترجمه ی ابوالفضل طاهریان ریزی با محوریت سرمایه گذاری سودمند نوشته و تألیف شده است.

کتابچرا ثروتمندان دست به خاک می زنند طلا می شود!؟ را می توان نسخۀ طلایی از یکی از شاخص ترین کارآفرینان آمریکا و کسی که خودش در دنیای سرمایه گذاری سردی و گرمی زیادی را چشیده است، دانست. رابرت کیوساکی از جمله افرادی است که همه او را با کتاب مشهور « پدرپولدار، پدربی پول» می شناسند ولی او در واقع تجربیات واقعی خود را در کسب و کارهایی که انجام داده با سخاوت تمام در اختیار علاقمندان قرار می دهد. او تجربیات خود را از دل بازار سرمایه گذاری و در خلال شکست ها و به پا خواستن های مکرر با تکیه بر آموزش های پدرپولدار کسب کرده است.

کیوساکی چنین آغاز می کند: در این دوره بسیاری از شغل هایی که در عصر صنعتی ظهور پیدا کرده اند به خاطره ها پیوسته اند. حالا اقتصاد یک واژه جهانی است که دولت ها قادر به کنترل طولانی مدت آن با ترفندهای مختلف نیستند. در این کتاب من قصد دارم کارآفرینی را از منظری تازه به شما معرفی کنم، اینکه چرا نود درصد صاحبان مشاغل در آرزوی تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق می مانند و با همین آرزو می میرند.
شابک :
‏‫‬‭978-622-284000-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‭HF5386
دیویی :
‏‫‬‭650/1
کتابشناسی ملی :
7349245

کتاب های مشابه چرا ثروتمندان دست به خاک می زنند طلا می شود!؟