کتاب نوجوان پولدار pdf

رازهایی در مورد پول که در مدرسه و دانشگاه یاد نمی گیرید!

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب نوجوان پولدار نوشته رابرت تی. کیوساکی و شارون لیچر است.کتاب نوجوان پولدار که انتشارات طاهریان منتشر کرده است درباره رازهایی در مورد پول است که در مدرسه و دانشگاه یاد نمی گیرید!

مدرسه مدام به کودکان یاد می دهد سخت مطالعه کن، نمرات خوبی کسب کن، شغلی پردرآمد با مزایای عالی خواهی یافت. ثروتمندترین افراد به دلیل تحصیلاتشان ثروتمند نشدند.

به مایکل جردن نگاه کنید، حتی بیل گیتس که دانشگاه هاروارد را رها کرد، مایکروسافت را تأسیس کرد، او اکنون ثروتمندترین مرد آمریکاست یک پرتاب کننده توپ بیس بال در سال بیش از ۴ میلیون دلار پول درمی آورد و این یعنی دنیای امروز دنیای متفاوتی است. آدم های شجاع باید مسیر دیگری بروند و این کتاب مسیر حقیقی را به خوانندگان نشان می دهد.

آیا مدرسه کودکان را برای دنیای واقعی آماده میکند؟ "سخت مطالعه کن، نمرات خوبی کسب کن، شغلی پردرآمد با مزایای عالی خواهی یافت، والدینم چنین میگویند. هدف آنها در زندگی این بود که بر ای من و خواهر بزرگ ترم تحصیلات دانشگاهی فراهم کنند تا بتوانیم بزرگ ترین
شانس موفقیت در زندگی را داشته باشیم.

وقتی سرانجام دیپلمم را در سال 1976 با افتخار گرفتم و پس از آن از دانشگاه ایالتی فلوریدا در
رشته ی حسابداری فارغ التحصیل شدم – والدینم به هدف خود رسیده بودند. این اوج موفقیت زندگی آنها بود . مطابق با "طرح جامع "، من توسط یک شرکت حسابداری استخدام شدم و مشتاقانه منتظر این کار طولانی و بازنشستگی در سنین پایینتر بودم.

همسرم مایکل نیز مسیری مشابه را دنبال کرده بود. هر دوی ما برآمده از سختی هستیم؟ خانواده هایی کار ی، از طبقه متوسط اما با اخلاق کاری قوی. مایکل نیز با افتخار فارغ التحصیل شد، اما او این کار را دو بار انجام داد: ابتدا به عنوان مهندس و سپس از دانشکده حقوق . او به سرعت توسط یک شرکت حقوقی معتبر واشنگتن، دی سی که در زمینه حق ثبت اختراع تخصص داشت استخدام شد و آینده اش روشن به نظر می رسید، یک مسیر شغلی خوب و بازنشستگی تضمین شده ی زودرس...
صفحات کتاب :
288
کنگره :
‏‫‬‭‭HG179‬‬
دیویی :
‏‫‭[ج]332/02400835
کتابشناسی ملی :
6550310
شابک :
‏‫‭978-622-739127-5‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه نوجوان پولدار