نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بچه های مسجد (جلد اول)

کتاب بچه های مسجد (جلد اول) نمایشنامه نوشته فاطمه فدای حسین است. نمایشنامه به عنوان یکی از ارکان اصلی شکل گیری هر اثر نمایشی همواره دارای اهمیت و جایگاه ویژه در دنیای نمایش بوده است؛ چرا که نمایشنامه در اصل نقشه راه برای گروه های نمایشی محسوب می شود، مسیری که اگر به درستی توسط نمایشنامه نویس تدوین شده باشد می تواند انرژی و توان گروه را به خوبی منسجم نموده و آنان را به سوی هدف نهایی پیش ببرد.

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری با توجه به این امر مهم و به منظور تولید محتوای نمایش برای گروه های اجرایی، اقدام به تهیه و انتشار مجموعه نمایش نامه های بچه های مسجد نموده است.

مهم ترین ویژگی نمایشنامه های گردآوری شده در این مجموعه، علاوه بر دارا بودن محتوا و مضمون دینی و مسجدی، هماهنگی و تناسب این آثار با فضا، امکانات و شرایط مسجد و گروه های مسجدی، به لحاظ اجرایی است.

گزیده کتاب بچه های مسجد (جلد اول)

زبون درآوری. حرف خودت باشه که زبونت تو ُ دهنت نیس... غلافه... فُکلی رو دیدی، شیر شدی. چیه؟ دست؟شدی دو آخوره، سگ کُلفت بارمون نکن، آق ظفر... کوچیکتیم... نافُرممون دست:سگی نکن... تا تهش... تا آخرین روز عمرمون دنباله کاغذبادتیم. روغن فانوستیم.

آتیش سر چپقت... ها...خراب خرابتیم... ضایعمون نکن پیش غریبه خوای؟ور نزن بزمَ جّ ه... خفه... هی فُکلی... چی می ظفر دله: اصلا ً کی هستی که چیزی بخوای؟ پابرهنه اومدی ها.وسط دوری ِ ما... بار دُیمه ها.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR4224‏‫‬‮‭/ب3 1396
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬2/6208
کتابشناسی ملی :
4687382
شابک :
‭978-600-03-0511-6
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بچه های مسجد (جلد اول)